הסרת שיער בלייזר

כל מה שחשוב לדעת לפני שניגשים לתהליך של הסרת שיער בלייזר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אז מה כל כך מיוחד בהסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הליך פופולרי שיכול לעזור להפחית שיער בפנים ובגוף. השיטה עובדת על ידי שימוש באנרגיית אור כדי להרוס את התאים של זקיקי השיער, מה שמוביל בסופו של דבר לנשירת שיער לצמיתות. התהליך עשוי להימשך עד שישה חודשים תלוי בכמה שערות קיימות באזור המטופל. זה גם תלוי במידת הצפיפות של השערות ועד כמה הן כהות ועבות.

איזה הכנות צריך לעשות לפני הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא טיפול פופולרי לשיער לא רצוי. עם זאת, זה יכול לגרום נזק לעור ולהשאיר צלקות קבועות אם לא נעשה כראוי. לפני שעוברים הסרת שיער בלייזר, חשוב לדעת את הסיכונים בהליך זה ומה לעשות במקרה של תופעות לוואי. חשוב גם לדעת כמה זמן ייקח תהליך ההחלמה וכמה זמן לפני שתוכלו לחזור לפעילות רגילה. בנוסף, עליכם להיות בטוחים שסוג העור שלכם לא יושפע לרעה מהטיפול שכזה. עליכם גם לוודא שאתם מסוגלים לעבור את ההליך על בסיס קבוע, שכן טיפולי לייזר מצריכים טיפולי תחזוקה כל כמה שבועות או חודשים להמשך תוצאות.

לפני כל הליך הסרת שיער בלייזר, חשוב לעשות מחקר מעמיק ולוודא שאתם יודעים למה לצפות. זה יעזור לכם להכין את עצמכם לכל אי נוחות או כאב שעלולים להתרחש במהלך הטיפול.

באיזה אזורים בגוף אפשר לעשות הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא דרך יעילה להסרת שיער פנים או גוף לא רצוי על ידי שימוש בקרן לייזר להשמדת זקיקים באזורים ממוקדים. הסרת שיער בלייזר היא דרך פופולרית להסרת שיער לא רצוי. ניתן לעשות זאת על הפנים, הידיים, הרגליים, בית השחי וקו הביקיני. יחד עם כל אלה ההליך יכול להיות מיושם גם על אזורים אחרים כמו החזה והגב.

ישנם שני סוגים עיקריים של הסרת שיער בלייזר: אבלטיבי (הורס את זקיק השיער) לעומת לא-אבלטיבי (פוגע אך לא הורס את הזקיק). לייזרים אבלטיביים משתמשים בקרן בעוצמה גבוהה כדי להרוס את הזקיק ואילו לייזרים לא אבלטיביים משתמשים בקרן בעוצמה נמוכה יותר שפוגעת אך לא הורסת אותו.

מה הסיכונים בהסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי פופולרי שניתן לעשות במינימום כאב ובבית. עם זאת, יש לזה סיכונים. הסרת שיער בלייזר הוכחה כבעלת תופעות לוואי אפשריות כגון כוויות, צלקות, שינוי צבע העור והיפר-פיגמנטציה. הסיכון הנפוץ ביותר הוא הסיכוי המוגבר להתכהות או הבהרת העור. זה יכול לקרות לאורך זמן ולא תמיד קבוע. הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום לנזק לעור אם הלייזר אינו ממוקם כראוי. אם הלייזר לא פוגע באזור היעד, אז זה יכול לגרום לכוויות או נזק אחר לעור. זה יכול גם לגרום לשינוי צבע קבוע של העור ולהצטלקות אם זה לא נעשה כראוי.

באיזה תדירות צריך לעשות טיפול הסרת שיער בלייזר?

טיפול הסרת שיער בלייזר הפך לאופציה פופולרית להפטר משיער לא רצוי. אבל, באיזו תדירות כדאי לחזור על הטיפול? טיפול הסרת שיער בלייזר הוא תהליך שמסיר לצמיתות צמיחת שיער לא רצויה. חשוב לדעת באיזו תדירות צריך לעשות טיפולי לייזר כדי שלא תצטרכו לעבור את הכאב והתסכול של ההתמודדות עם זה שוב ושוב. הדרך הטובה ביותר להתעדכן בטיפולי הלייזר שלכם היא על ידי הזמנת פגישות קבועות בקליניקה אותה בחרתם. כך תוכלו לדעת מתי הגיע הזמן לקבוע תור ולמנוע עיכובים או סיבוכים אפשריים בעתיד.

טיפולי הסרת שיער בלייזר הם תהליך לא קל. זהו תהליך ארוך ומייגע שיכול להימשך בין שישה ל-12 מפגשים. עם ההתקדמות בטכנולוגיה והשימוש בבינה מלאכותית, טיפול הסרת שיער בלייזר נעשה קל ויעיל יותר. התדירות של הסרת שיער בלייזר תלויה בסוג העור ובמצבו. לדוגמה, אם יש לכם עור בעל נטייה לאקנה, ייתכן שתצטרכו לעשות סדרה של שלושה או ארבעה טיפולים לפני שבכלל תראו הבדל בצמיחת השיער.

מהם המחירים של הסרת שיער בלייזר?

המחירים של הסרת שיער בלייזר משתנים בהתאם לאזור הגוף ולגורמים נוספים כמו מומחיות וניסיון הרופא, סוג הלייזר ומספר הטיפולים הנדרשים. הסרת שיער בלייזר היא כבר לא רק לנשים. גברים גם משתמשים בו כדי להיפטר משיער גוף לא רצוי בהצלחה רבה. מרפאות מסוימות גובות בסביבות 600 שקלים למפגש בעוד מרפאות מסוימות גובות בסביבות 5000 שקלים עבור חבילה שלמה של טיפולי לייזר. בהתאם לתקציב שלכם, ייתכן שתרצו לחפש אפשרות זולה יותר או פגישה פרטנית עם ספק זול יותר. עבור טיפולים ביתיים, המחירים יכולים לנוע בין 200 שקלים ועד ל-500 למפגש, תלוי בסוג המכשיר שבו נעשה שימוש.

האם אפשר להיחשף לשמש אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר?

לא, לא ניתן להיחשף לשמש לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר. טיפולי הסרת שיער בלייזר יעילים מכיוון שהם מכוונים לפיגמנט של השיער ומשמידים אותו. חשוב לדעת שיש אנשים שרגישים יותר מאחרים בכל הנוגע לחשיפה לאור השמש. אם יש לכם היסטוריה של כוויות שמש או שיש לכם גוון עור בהיר, ייתכן שתצטרכו להישמר מפני אור השמש עד 12 שעות לאחר הטיפול. עור הפנים שלכם רגיש מאוד ואתם צריכים לנקוט באמצעי זהירות מפני כוויות שמש. אם אתם מתכננים לצאת החוצה זמן קצר לאחר הטיפול, הקפידו להשתמש בקרם הגנה ולחבוש כובע.

האם אפשר להיחשף לשמש לפני טיפול הסרת שיער בלייזר?

התשובה היא גם לא. אורכי הגל של אור השמש אינם נספגים בעור ועלולים להגיע עמוק לנקבוביות ולחזק שערות לא רצויות. השמש היא המקור הטוב ביותר לויטמין D, אבל היא גם יכולה להפוך את העור שלכם לרגיש יותר לטיפולי הסרת שיער בלייזר. אם אתם מתכננים לקבל טיפול הסרת שיער בלייזר, הקפידו להגן על העור מפני השמש גם לפני כן.

האם צריך לגלח לפני הסרת שיער בלייזר?

אם אתם מתכננים ללכת להסרת שיער בלייזר, חשוב שתגלחו את הגוף לפני הטיפול. גילוח יכול לעזור להפחית את הסיכון לשערות חודרניות שעלולות לגרום לגירוי וזיהום. יתרה מכך, כדאי לגלח את הגוף לפני הטיפול, זה יעזור ללייזר לעבוד טוב יותר וגם להבטיח שאין סיכון לגירוי בעור.

האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

הסרת שיער בלייזר היא דרך פופולרית להסיר שיער לא רצוי מהגוף. עם זאת, זה יכול להיות כואב ולגרום נזק לעור אם זה לא נעשה כראוי. הסרת שיער בלייזר לא כואבת כמו שאנשים חושבים שהיא מכאיבה. הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע במספר דרכים, כאשר לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה.

כמה זמן לוקח טיפול הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר יכולה להימשך בין שישה לתשעה מפגשים, בהתאם לאזור המטופל. הפגישה הראשונה עשויה להימשך עד שעתיים, אך כל פגישה אורכת בדרך כלל כשעה עד שלוש שעות. עם זאת, הזמן שלוקח יכול להשתנות בהתאם לסוג השיער וגוון העור.

מי מוסמך לבצע הסרת שיער בלייזר?

אנשי המקצוע המוסמכים שיכולים לבצע הסרת שיער בלייזר כוללים רופאי עור, מנתחים קוסמטיים ואסתטיקאים. אם אינכם בטוחים לגבי ההכשרה, ייתכן שתרצו לבקש הפניה מהרופא שלכם. כמו כן, עוד אנשי מקצוע שיכולים לבצע הסרות שיער בלייזר יהיו אחות מוסמכת, אסתטיקאי או רופא.

למי מתאים לעבור הליך הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא טיפול פופולרי לשיער לא רצוי. זה בטוח ויעיל, אבל זה לא מתאים לכל אחד. ישנם אנשים שלא צריכים לעבור הליכי הסרת שיער בלייזר מכיוון שהם עלולים לחוות תופעות לוואי כגון אדמומיות, נפיחות או כאב באזור המטופל. ישנם גורמים שונים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים מי מתאים להליך הסרת שיער בלייזר. אלה כוללים את סוג השיער, סוג העור, הגיל ומצבים רפואיים אחרים.

לאנשים עם גווני עור כהים יותר יש סיכוי גבוה יותר לחוות תופעות שליליות מהסרת שיער בלייזר. אנשים עם גווני עור בהירים יותר עשויים שלא לחוות השפעות שליליות מהסרת שיער בלייזר, אך הם עלולים לחוות סיכוי גבוה יותר להיפר-פיגמנטציה לאחר ההליך. הסרת שיער בלייזר אינה מומלצת לאנשים עם אקנה או רוזציאה פעילה מכיוון שהיא עלולה להחמיר מצבים אלו ולגרום לסיבוכים משמעותיים.

האם אפשר לבצע הליך הסרת שיער בלייזר בבית?

כן, אפשר לבצע הליך הסרת שיער בלייזר בבית. עם זאת, ישנם כמה אמצעי זהירות שתצטרכו לנקוט לפני שתתחילו בטיפול. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שהאזורים בעור שלכם בו נמצא השיער נקי וללא לכלוך או שומנים. אם יש שמן על העור שלכם, זה ימנע מהלייזר להיספג כראוי בזקיק השערה ויוביל לטיפול לא אחיד. אתם גם צריכים לוודא שאין לעור שלכם פצעים פתוחים שכן הדבר עלול לגרום לזיהום וכאב במהלך הטיפול. הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות לפני התחלת הליך הסרת שיער בלייזר בבית הוא לוודא שהמכשיר שלכם מכויל כראוי על ידי ביצוע הוראות היצרן.

אפשר להתקלח אחרי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא טיפול הסרת שיער יעיל וקבוע. עם זאת, זה לא אומר שאתם יכולים להתקלח ברגע שההליך נגמר. יש להמתין לפחות 24 שעות לאחר הטיפול כדי להתקלח. אמנם התשובה לשאלה זו עשויה להשתנות בהתאם לסוג הסרת שיער בלייזר, אך חשוב לדעת שלא מומלץ להתקלח לאחר הסרת שיער בלייזר. ישנם סיכונים רבים הנלווים לצעד זה ועדיף להימנע ממנו.

אחד הסיכונים הגדולים ביותר הוא הנזק שעלול להיגרם לעור שלכם בזמן שאתם במקלחת. זה אולי נראה כמו רעיון טוב בהתחלה כי אתם מסירים את כל השערות, אבל עדיין יש כמה שערות שעלולות לצמוח בחזרה ולגרום לזיהום או לבעיות אחרות. עדיף לא להתקלח מיד לאחר הסרת שיער בלייזר.

ומה בנוגע לדאודורנט?

אנשים רבים שאלו האם הם יכולים להשתמש בדאודורנט לאחר הסרת שיער בלייזר. התשובה היא כן, אבל כדאי להיזהר בעת שימוש בדאודורנט. חשוב לקחת בחשבון שהעור סביב האזור המטופל יהיה רגיש ועדין למשך מספר ימים. אולי עדיף להמתין יום או יומיים לפני השימוש במוצרים כלשהם באזור המטופל.

אפשר להשתמש בפינצטה אחרי הסרת שיער בלייזר?

אחד הסיבוכים השכיחים ביותר הוא שזקיק השערה נשאר בעור וקשה להסיר אותו. זה המקום שבו פינצטה שימושית שכן היא יכולה לעזור לך להסיר את השערות הללו. פינצטה בטוחה ויעילה להסרת שערות שהוסרו באמצעות הסרת שיער בלייזר. עם זאת, יש לציין שהדרך הטובה ביותר להסיר שערות אלו היא בשיטת מריטה כמו שעווה.

כמה ימים אחרי הסרת שיער בלייזר השיער נושר?

משך הזמן הממוצע שלוקח לשיער לנשור לאחר הסרת שיער בלייזר תלוי בעובי השיער. עם זאת, באופן כללי, שיער נושר בכל מקום בין 1-3 שבועות. לא כל כך קל למצוא את התשובה לשאלה זו מכיוון שלחלק מהאנשים יש קצב צמיחת שיער שונה. הדרך הטובה ביותר למצוא את התשובה היא לנסות אותה בעצמכם ולראות כמה זמן לוקח לשיער שלכם לנשור.

האם הסרת שיער בלייזר מסוכנת?

לאחרונה היה ויכוח על הבטיחות של הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר קיימת כבר יותר מ-20 שנה. למעשה, היא הוצגה לראשונה בשנת 1990 על ידי אחת מחברות הלייזר הידועות ביותר – לוריאל פריז. מאוחר יותר היא זכתה לפופולריות ב-1996 כשהוצג בתוכנית של אופרה ווינפרי. אנשים השתמשו בטכניקה זו להסרת שיער גוף ופנים לא רצויים מאז עם דיווח על תופעות לוואי מינימליות. סיכונים מסוימים כוללים כוויות בעור, צלקות ונזק קבוע לעור או לעין. כמו כן, חשוב לציין שאסור לעשות טיפולי לייזר על עור רגיש או ליד קעקועים או פירסינג מכיוון שאולי אזורים אלו לא יטופלו כראוי.

הסרת שיער בלייזר היא טיפול פופולרי להסרת שיער המשתמש בלייזר כדי להסיר את השיער מפני השטח של העור. זה בטוח ויעיל כאשר נעשה על ידי איש מקצוע.

איזה סוגים של הסרת שיער בלייזר יש?

הסרת שיער בלייזר היא בחירה פופולרית עבור מי שרוצה להיפטר משערות לא רצויות בגוף מבלי להזדקק לגילוח או שעווה. בטיפולים אלו נעשה שימוש בקרן לייזר הממוקדת בזקיקים על מנת להרוס אותם ולהסיר לצמיתות את השערות. הסוג הנפוץ ביותר של טיפול הסרת שיער בלייזר נקרא IPL, ראשי תיבות של Intense Pulsed Light. טיפול זה משתמש במקור אור הפולט פולסים על מנת לכוון ולהרוס שערות לא רצויות על העור שלך.

שיטה נוספת היא לייזר ברמה גבוהה המתמקדת במלנין בזקיק השערה, אך היא גם פוגעת ברקמה הסובבת כך שיש להשתמש בה בזהירות ותחת השגחה רפואית.

הסרת שיער בלייזר פוגעת בבריאות?

התשובה היא כן ולא. הסרת שיער בלייזר היא הליך נפוץ בתעשיית היופי. עם זאת, זה לא תמיד בטוח לשימוש. הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום לכוויות, גירוי בעור וצלקות קבועות. יש להשתמש בו בזהירות ורק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים הבקיאים בטכנולוגיה. במיוחד אסור לבצע הסרת שיער בלייזר בילדים או נשים בהריון או מיניקות בגלל הפגיעה הפוטנציאלית בבריאותם.

האם הסרת שיער בלייזר משנה את העור?

הסרת שיער בלייזר היא טיפול יופי פופולרי שמסיר שיער מהשורש. תהליך הסרת השיער בלייזר נקרא אפילציה. הסרת שיער בלייזר יכולה לשנות את גוון העור ומרקם, אך היא אינה גורמת לנזק קבוע לעור. העור עשוי להשתנות עקב הסרת שיער בלייזר במקרים מסוימים. חלק מהאנשים עלולים לחוות אדמומיות, גירוי ויובש לאחר הטיפול. חשוב להבין כיצד העור שלכם יגיב לפני שתחליטו אם עליכם להשתמש בטיפול זה או לא.

אבל האם זה באמת משנה את העור?

בטווח הקצר, כן. הסרת שיער בלייזר עלולה להוביל לשינויים זמניים בגוון העור, המרקם והצבע וכן להיפר-פיגמנטציה וצלקות. בטווח הארוך, הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום לשינויים קבועים בגוון העור, המרקם והצבע. הדרך הטובה ביותר להימנע מהשפעות אלו היא באמצעות לייזר עם אורך גל שנספג במלנין – הפיגמנט שנותן לעור את צבעו – לפני שהוא מגיע לתאי העור שלכם

הסרת שיער בלייזר טובה גם לשיער פנים?

הסרת שיער בלייזר באזור הפנים משמשת לרוב אנשים המחפשים פתרון קבוע לבעיית שיער הפנים הלא רצויה שלהם. עם זאת, זה יכול לשמש גם על אנשים עם בעיות זמניות כגון צלקות אקנה או כתמי לידה. הסרת שיער בלייזר באזור הפנים קיימת מאז תחילת שנות ה-2000 ומאז היא צוברת פופולריות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה כולל הטיפול ולמה דווקא אצלנו?

טנכאי מוסמך
100%
קליניקה חדשנית
100%
ציוד ואבזור טכנולוגי ברמה הכי גבוה שיש
100%
100% אחריות והתחייבות לביצועים
100%

צור קשר

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים

טלפון:
055-9202-060

כתובת:
מבצע קדש 2, גבעת שמואל