בוטוקס בשפתיים למי זה מומלץ

בוטוקס בשפתיים – למי זה מומלץ, באיזה גיל, וכמה זה עולה לנו?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הרבה פעמים אנחנו שומעים על נשים ואפילו גברים שעשו בוטוקס בשפתיים. עם השנים כחלק מתהליך ההזדקנות העור ורקמות הפנים נפח השפתיים מדלדל ואלסטיות העור נחלשת ומכאן עיבוי השפתיים נהיה טיפול מאוד נפוץ בשגרת הטיפולים האסתטיים אך חשוב לציין דבר אחד – אין דבר כזה בוטוקס בשפתיים.

הטיפול בבוטוקס הוא למטרת העלמה של קמטי ההבעה בפנים כיוון שהוא פועל על הרפיית השרירים הגורמים להרפיית הקמטים מלכתחילה מה שנותן לו את האפקט המניעתי. לעומת זאת, חומצה היאלורונית היא מה שנותן מילוי ונפח בשפתיים וזה מה שאנחנו מכירים כטיפול בשפתיים כיום.

עיבוי שפתיים הוא טיפול רב עוצמה שנעשה לרוב כחלק מטיפול אסתטי למטרות אנטיאייג’ינג לפנים והוא נעשה כפי שאמרנו באמצעות חומצה היאלורונית לשפתיים ולא באמצעות בוטוקס שכן הוא פועל על הרפיית השרירים ומטפל בקמטי ההבעה.

הזרקת בוטוקס נהיה מהטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בעולם הפלסטיקה לאחר שמפורסמים החלו להשתמש בהם לשימור המראה הצעיר. קיים ביקוש רב לעיבוי שפתיים באמצעות בוטוקס מה שמעט מטעה כיוון שבוטוקס הוא אינו חומר גדיל אלא חומר שמנטרל את קמטי ההבעה מסביב לשפתיים. הזרקת בוטוקס לאזור מסביב לשפתיים מחליק את עור הפנים, מונע היווצרות של קמטים עתידיים ומעלים קמטים. הבוטוקס גורם להרפיית השרירים וכך מחליק את הקמטים הנוצרים מסביב לשפתיים.

כמה עולה להזריק בוטוקס לשפתיים?

מחירי הזרקת הבוטוקס משתנים בהתאם למרפאה הנבחרת והחומר המשומש. הטווחים נעים בין 400 ל1500 שקלים למזרק.

אז מה עדיף – בוטוקס או חומצה היאלורונית?

שאלה זו היא שאלה מטעה כיוון ששני החומרים ממלאים פונקציות שונות – הבוטוקס מחליק קמטים וחומצה היאלורונית מגדילה נפח שחסר. חומצה קיימת בגופנו בכמויות קטנות לכן הגוף לא דוחה את החומר הזה והיא משומשת למילוי והגדלת השפתיים. לעיתים קרובות החומרים ישולבו ביחד כאשר הבוטוקס יחליק את הקמטים והחומצה מגדילה את הנפח.

מהו משך הטיפול והאם הוא כואב?

הזרקת בוטוקס והחלקת קמטים בשפה נמשכת בין 10 ל15 דקות. הטיפול יכול להתבצע עם חומר אלחוש או ללא חומר אלחוש וכן אפשר לצפות לכאבים קלים ואפילו בינוניים. אפשר לקרר את האזור עם קרחונים להפחתת הכאב.

כמה זמן מחזיק בוטוקס בשפתיים?

טיפול הזרקת בוטוקס מחזיק מעמד בין 3 חודשים לחצי שנה כאשר ניתן להבחין באפקט כבר בשבוע הראשון. התהליך הינו תהליך הדרגתי ולאחר שלושה ימים יהיה ניתן לראות את תחילת התוצאות והתוצאות הסופיות יתקבלו אחרי שבועיים. לאחר תקופה זו, ניתן לבצע טיפולים חוזרים. חשוב לא למהר עם זה כי טיפולים במרווח קצר מדי יכולים לגרום לשרירים להתנוון. עם הזמן המרווח בין טיפול לטיפול גדל.

מה ההנחיות אחרי הטיפול?

הזרקת בוטוקס היא לא הליך כירורגי ולכן לא מצריכה זמן החלמה משמעותי. לאחר ההזרקות ניתן לחזור לפעילות כרגיל אם כי מומלץ ביום יומיים הראשונים להימנע מכל פעילות גופנית, נטילת משככים, מעישון ואלכוהול. על מנת להבטיח את שמירת התוצאות מומלץ להימנע משפשוף הפנים למשך יומיים ולהימנע מחשיפה לשמש.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים