הזרקת חומצה היאלורונית לפנים

הזרקת חומצה היאלורונית לפנים כל מה שצריך לדעת, מחירים, אזורים, סיכונים וכו’

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

חומצה היאלורונית נמצאת ברקמות שונות בגופנו והיא אחראית על אלסטיות העור וגמישותו במרוצת השנים. מגיל 30 והלאה הגוף מאט בהדרגה את קצב ייצור הקולגן ושם מתחיל תהליך ההזדקנות של העור. ככל שאנו מתבגרים כך ייצור הקולגן מואט עד שבגיל 40 הוא נפסק לגמרי. מדענים הצליחו לייצר חומצה היאלורונית המדמה את זו שנמצאת באופן טבעי בגופנו המכילה חומצות אמינו ויטמינים ומינרלים שתפקידם להזין את העור ולתת לו חיוניות מה שבסופו של דבר מביא לתוצאות שכולנו מעוניינים בהם – עור אלסטי ורענן.

באילו אזורים אפשר להזריק חומצה היאלורונית?

הזרקת חומצה משפרת את טקסטורת הפנים, המראה הכללי ומעבה וממלאת חללים שונים בגופנו ובמיוחד באזור הפנים כמו למשל: גב כף היד, צוואר, אף, סנטר, פה, לסת, שפתיים והרקות. בנוסף, ישנם עוד אזורים שבהם אפשר לטפל בחומצה היאלורונית כמו: קפלי לחי בצידי הפה והאף, צידי העיניים, שקעי העיניים וכיוב’.

הכנות לטיפול

טיפול בחומצה היאלורונית בפנים לא דורש הכנה מוקדמת חוץ משטיפה יסודית במים וסבון אך כן חשוב להפסיק את השימוש בתרופות מדללות דם וכן לאלו שסובלים בהרפס בשפתיים חשוב לבצע טיפול מונע 3 ימים לפני ההזרקה ועד 3 ימים אחריה.

מידע על הטיפול בחומצה היאלורונית

הטיפול נערך כ-30 דקות בלבד ואין צורך באלחוש מוקדם אלא אם כמובן יש רצון בכך. הטיפול מתבצע באמצעות מחט דקה או קנולה המאפשרות דיוק מירבי לאזורים המטופלים. יש לבצע את הטיפול אצל רופא מוסמך לטיפולים אסתטיים. בסוף הטיפול אפשר לצפות לנפיחויות ואדמומיות בעור, גירוד ורגישות יתר אך אלו נעלמים באופן טבעי. לאחר שבועיים עד ארבעה שבועות יש להגיע לטיפולי מעקב ובמידת הצורך תבוצע הזרקה נוספת. בדרך כלל, החומצה מחזיקה בין חצי שנה לשנתיים תלוי בפרמטרים כמו גנטיקה, סוג החומר ועוד דברים פרסונליים אחרים. התוצאות נראות באופן כמעט מיידי אך הן מתגבשות תוך כמה ימים עד שלבסוף לאחר שבועיים רואים את השינוי הסופי. עם הזמן, החומר נספג בעור הפנים ולכן צריך לחזור על הטיפולים כל כמה זמן, תלוי בהוראות הרופא המטפל ובעוד המון פרמטרים אחרים.

מה הסכנות בטיפול זה?

טיפולים בחומצה היאלורונית בטוחים ויעילים ומשומשים משנות ה90 בהצלחה רבה אך בכל זאת אפשר להבחין בתופעות לוואי קלות כפי שציינו למעלה אך שוב נזכיר כי ברוב המקרים התופעות האלו חולפות מעצמן תוך ימים בודדים. היתרון של חומצה היאלורונית היא שהתוצאות הפיכות ואפשר להזריק חומר סותר במידה ולא מרוצים או מכל סיבה שהיא. חשוב לציין שלא כדאי לבצע טיפולים כאלה בזמן הריון שכן הגוף משתנה וחווה תנודות הורמונליות משמעותיות.מתי כדאי לשקול טיפול ומתי לא?
טיפולים בחומצה היאלורונית הם נפוצים מאוד וישנם מקרים רבים בהם אנשים בוחרים ללכת לטיפול שכזה כמו למשל במקרים של: אובדן נפח בלחיים, עיצוב ומילוי שפתיים, תיקונים באזור האף, הדגשת קו הלסת והחלקת קמטוטים באזור הפה. אך במקרים כמו טשטוש קמטים בשליש העליון בפנינו חומצה היאלורונית לא מהווה פתרון כי במקרים האלו הם תוצאה של פעילות יתר של השרירים ובכדי לנטרל את הפעילות החומר המתאים הוא בוטוליניום טוקסין הידוע בשמו – בוטוקס. אין שום אדם שעל פניו לא צצים קמטים לא משנה כמה הם שומרים על עצמם אך החדשות הטובות הן שניתן לטפל בהם ואפילו להעלים אותם לגמרי! חומצה היאלורונית מתאימה למילוי קמטים במרכז הפנים ובחלק התחתון שלהן בעוד שבוטוקס מתאים לשליש הראשון שלהן.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים