הכל על הסרת קעקועים בלייזר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!


הסרת קעקועים היא טיפול אסתטי לכל דבר בין אם היא נובעת מפרידה מהקעקוע או אפילו בשביל לפנות מקום לקעקועים אחרים. טיפול הסרת קעקועים מתבצע בטכנולוגיית לייזר ייחודית ובטרם הטיפול תיבדקו על התאמתכם ורמת טשטוש הקעקוע ומתוך כל זה תסוכם עלות הטיפול. לפני שאתם רצים להסיר את הקעקוע שעשיתם, חשוב לפנות זמן ולקרוא על התהליך, הטכנולוגיה וכמובן אם התוצאות לטעמכם.

מה חשוב לבדוק לפני הטיפול?

אפילו שכבר עשיתם קעקוע, השקעתם הרבה זמן, כסף ובבחירת הסקיצה, לפעמים יש צורך להסיר את הקעקוע מסיבות שונות. לפעמים, הקעקוע לא רלוונטי למי שאנחנו היום, הקעקוע דהה מדי או שאנחנו מעוניינים לעשות קעקוע חדש במקומו. לפני שרצים להסיר את הקעקוע, חשוב שתסתכלו על ניסיון הקליניקה, מה הטכנולוגיה שמשתמשים בה, איך שירות הלקוחות וכמובן שגם ניסיון הקליניקה בטיפולי הסרת קעקועים. ישנן המון טכנולוגיות שהתפתחו עם השנים ולכן המהירות ואיכות התוצאות משתפרות גם כן. לרוב המכשירים היום, יש 3 אורכי גל שונים בעלי פולסים קצרים ומהירים וכל אורך גל משמש למטרה אחרת בהסרה. בפגישת הייעוץ, חשוב לשאול את כל השאלות הקיימות אצלכם בראש ולוודא שאתם מקבלים את כל המידע במפורש.

איך עובד הטיפול?

לרוב המכשירים כפי שציינו, קיימים אורכי גל שונים, לפני שנדבר על איך הטיפול עובד, נבין מהם אורכי הגל ולמה הם משמשים. האורך הראשון הוא אורך גל 1064 המשמש להסרת קעקועים בגוונים שחורים, סגולים, חומים וכאלו בצבע כחול כהה. האורך השני הוא אורך גל 785 המסיר קעקועים בגווני ירוק, כחול בהיר וטורקיה והאורך השלישי הוא אורך גל 532 המסיר קעקועים בגווני אדום, צהוב וכתום. טכנולוגיית המכשירים מאפשרת להם לזהות באופן סלקטיבי את הקעקוע עצמו ולא לפגוע בעור שמסביב לקעקוע. טיפול הסרה נמשך בערך כ-10 דקות עם אלחוש האזור אך הזמן משתנה בהתאם לטיפול. בדרך כלל, נדרשים בין 6 ל10 טיפולים בכדי להסיר את הקעקוע לגמרי וחוזרים על הטיפול בין 4 ל12 שבועות.
כמות הטיפולים מושפעת מכמה פרמטרים כמו: כמות הדיו בקעקוע, סוג הדיו, עומק הקעקוע, אזור הקעקוע, צבע העור וגיל הקעקוע.

כמה עולה טיפול בהסרת קעקועים?

קעקועים קטנים – מחיר טיפול בודד בקעקועים קטנים מגיע עד למקסימום 400 ש”ח כאשר המחיר ההתחלתי הוא בדרך כלל 150. קעקועים נחשבים קטנים כשהם בגודל שמגיע עד למקסימום של כרטיס ביקור.

קעקוע בינוני – מחיר לטיפול בקעקוע בינוני נע בין 400 ל 750 ש”ח וגודלו נע בין שני כרטיסי ביקור עד לצמיד קטן.

קעקוע גדול – מחיר טיפול בקעקוע גדול נע בין 750 ש”ח עד ל 1500 ש”ח לטיפול בודד. הסרת שרוולים מתומחרת באופן מותאם אישית כיוון שישנם הרבה סוגי שרוולים. קעקוע גדול נחשב לגודל של חצי שרוול או בגודל של צמיד רחב על הרגל.

מה קורה כשלייזר להסרת שיער פוגע בקעקוע?

שתי הטכנולוגיות עובדות על בסיסים מאוד דומים. במידה והלייזר להסרת השיער פוגע בטעות בקעקוע, הלייזר ייבלע בדיו ויכול לטשטש את הקעקוע או אפילו לגרום לכוויה/צלקת/זיהום.


לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים