כל היתרונות והחסרונות של טיפול בוטוקס

כל היתרונות והחסרונות של טיפול בוטוקס – מאמר חובה לפני שמזריקים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מי מאיתנו לא היה רוצה להביט במראה ולהיות 100% מרוצה ממה שהוא רואה? או לפחות קרוב לכך? למראה חיצוני יש חשיבות ענקית בחיים שלנו. לאיך שאנחנו נראים יש תפקיד מרכזי במפגש שלנו עם אנשים ואיך שאנחנו יוצרים רושם ראשוני על כל מי שפוגש אותנו. בניגוד לעבר, כיום ישנם טיפולים שאינם מחייבים מעבר תחת סכין הניתוחים ואחד מהטיפולים האלה הוא טיפול בבוטוקס שמטרתו היא ליצור עור חלק ונטול קמטים. בהמשך נבין יותר לעומק על מהו הטיפול הזה?

בוטוקס מלווה אותנו כבר עשרות שנים ונחשב לחומר בטוח לשימוש אך לפני שקופצים לטיפול כדאי להכיר אותו לעומק. למעשה החומר נקרא בוטולינום טוקסין והוא חלבון שאותו מזריקים לפנים, מייצר חיידק והתפקיד שלו הוא לגרום לפעולת מניעה הגורמת לחסימת האותות הגורמות לשרירי הפנים להתכווץ וליצור קמטים. הבוטוקס משמש גם לטיפול בהזעת יתר, מיגרנות ועיוות שרירים.

מתי כדאי לשקול טיפול בבוטוקס?

ישנם כמה מצבים שכדאי לשקול טיפול בבוטוקס: קמטי הבעה במצח וסביב העיניים, קמטי עומק בפנים, חוסר סימטריה בפנים, הזעת יתר ומיגרנות.

איך מתבצע טיפול בבוטוקס?

הרופא מחטא ומנקה את האזור ולאחר מכן מתבצעות ההזרקות עצמן ובדרך כלל אין צורך באלחוש כלשהו. ההליך נעשה באמצעות מחטים דקות ומדוייקות הגורמות לאי נוחות מינימלית בלבד. לאחר ההזרקה תהיה נפיחות קלה אך כאשר ההליך מתבצע בידי איש מקצוע מיומן ומנוסה, ההליך קל יחסית. העור ישתפר בימים הראשונים לאחר ההזרקה והפנים ישתפרו משמעותית.

בוטוקס – יתרונות

בוטוקס מסייע ליצור מראה רענן יותר וצעיר יותר מה שמעלה את ביטחון המטופל, יעיל בהזעת יתר, הזריקות לא כואבות, אין צורך בהתאוששות ארוכה או הכנה מראש ובנוסף הוא מחליק את עור הפנים.

בוטוקס חסרונות

אם אדם לא מוסמך מבצע את הזריקה המטופל עלול לסבול מצניחת הגבות/העפעף/חוסר סימטריה בפנים. הבוטוקס מחזיק מ3-6 חודשים ואפילו יש מטופלים בעלי עמידות לבוטוקס ולכן יש כאלו שההשפעה לא תחול עליהם. בנוסף הטיפול נחשב יחסית יקר וחייב לחזור עליו על מנת לשמור על התוצאה.

לסיכום, היווצרות קמטים מושפעת מהמון גורמים והרבה אנשים לא רואים בכך משהו שמצריך טיפול מיוחד. הבוטוקס יעיל כאשר מעוניינים לרכך את מראה הקמטים בין אם מדובר בקמטי הבעה או קמטי עומק בפנים. כמו כל הליך רפואי אחר חשוב שההליך יתבצע בידי אדם מוסמך ומקצועי בתחום. רופא מקצועי יתשאל את המטופל על מצבו, מטרותיו ועל ההליך עצמו. מי שמבין את משמעות התהליך סביר להניח שיהיה מרוצה כל עוד הוא פועל על פי ההנחיות.
 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים