כמה עולה בוטוקס ומה המחיר שנהוג לשלם

כמה עולה בוטוקס ומה המחיר שנהוג לשלם עבור טיפול בקליניקה טובה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מה המחיר של בוטוקס

בוטוקס שינה וזעזע את עולמנו בכל מה שקשור לעולם הקוסמטיקה והיופי. בתוך מספר טיפולים אפשר לשנות את מבנה פנינו ולהחזיר אותו 20 שנה אחורה אך חשוב מאוד ללכת לרופא מוסמך שידע לבצע את הטיפול בצורה הנכונה ביותר וידע להזריק במקומות הנכונים למטופל ומטרותיו.

מה זה בוטוקס ובמה מטפלים איתו

בוטוקס הוא למעשה רעלן בשם בוטוליניום טוקסין המוחדר אל שרירי הפניו ומשתק אותם ובזכות פעולה זו השריר נמתח והבעת הפנים נראית חלקה יותר. הטיפולים הנפוצים הם: בשפתיים (קמטוטים), הרמת גבות, מילוי קמטים, במצח, הזעת יתר,העלמת קמטים, פנים ואפילו טיפול במיגרנה

איך מתבצעת הזרקת בוטוקס

חשוב שהטיפול יתבצע על ידי רופא מוסמך ומקצועי בתחום. חשוב לציין כי מי שמטפל בהזעת יתר לא יטפל במילוי קמטים ולהפך. הזריקה מתבצעת ללא הרדמה אך אפשר למרוח חומר מאלחש. הרופא חייב לזהות את תחושות המטופל לפני ותוך כדי הזרקת החומר.

איך פועל הבוטוקס

העור שלנו אלסטי כשאנחנו צעירים ומסוגל להתמודד עם שינוי הבעות הפנים שאנחנו עושים טעם השנים העור מאבד מגמישותו והוא צונח מטה. לבוטוקס יש שני תפקידים בהקשר הזה והם הרמת העור שנפל ולשתק את שרירים שגורמים לקמטי ההבעה. הזרקת הבוטוקס צריכה להתבצע באופן מדוד ע”י רופא מומחה בכדי שלא ניפגע באופן בלתי הפיך בפנים. מה צריך לעשות לפני ואחרי הטיפול בבוטוקס
בפגישת הייעוץ חשוב לדווח לרופא על כל בעיה, אלרגיה או רגישות לכל דבר שבמקרה יש לכם. במידה ויש הרפס חשוב לטפל בו מראש באופן מונע ולהימנע מתרופות מדללות דם וכמובן לעדכן על כל מה שקשור למצב הרפואי שלכם והציפיות והמטרות הקשורות לטיפול עצמו.
בסיום הטיפול חשוב לנוח ולא לבצע פעילות גופנית ביממה שלאחר הטיפול. בנוסף, חשוב לא לגעת באזור ולהימנע מכל מגע עתידי שכן זה יכול לגרום לזיהומים. יש לצפות לאדמומיות קלה וגרד אך מעבר לזה לא אמורות להיות תופעות משמעותיות ובמידה ויש תופעה חריגה חשוב לדווח לרופא המטפל. חשוב להישמע להוראות הניתנות לפני אחרי ותוך כדי הטיפול בכדי למנוע תופעות עתידיות.

בוטוקס – תופעות לוואי

כמו בכל טיפול גם הזרקת בוטוקס מלווה בתופעות לוואי הבאות לידי ביטוי בנפיחות, דלקות ועוד. יש להתייעץ עם הרופא בתחילת הטיפול וחשוב לחקור ולברר את התופעות האפשריות לפני הטיפול.

מהם מחירי הטיפול בבוטוקס

הבוטוקס נהיה אחד מהטיפולים הכי פופולריים בעולם הרפואה האסתטית כיוון שהוא מאפשר להיפטר מקמטים ללא ניתוח בטיפולים חוזרים ונשנים. המחיר משתנה בהתאם למקום בו מתבצעת הזריקה והטווח נע בין מאות שקלים לבין 1,500 שקלים אך באזורים כמו המצח או שאר אזורי הפנים הטווח נע בין 2,500 ל3,000 שקלים לטיפול בכל אזור הפנים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים