הזרקת חומצה היאלורונית

כל מה שחשוב לדעת לפני שרופא מזריק לכם חומצות היאלורוניות


לפרטים נוספים


צורו איתנו קשר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אז למה כולם מדברים על הזרקת חומצה היאלורונית

הכל על הזרקת חומצה היאלורונית:

עם השנים, עורנו מאבד מהאלסטיות שלו ואנחנו מאבדים נפח בעור הפנים ובגוף בכלל. לכן, חומצה היאלורונית נהייתה שם דבר בתחום הרפואה האסתטית ובצדק. חומצה היאלורונית ידועה בשם היאלורונן מיוצרת באופן טבעי ברקמות גוף שונות. כאשר מזריקים את החומצה לנקודות ספציפיות בפנים, היא ממלאת את האלסטיות שאבדה והעור נהיה כתוצאה מכך מוצק יותר ומתוח יותר. מעבר לתוצאות שהיא משיגה, אחת מהסיבות לפופולריות של החומצה היא שהיא חומר טבעי שקיים אצלנו בגוף ולכן הגוף לא מגיב אליו בדחייה.

למי מתאים טיפול בחומצה היאלורונית?

אם קשה לכן עם הקמטוטים שנוצרו עם השנים, אפשר לשקול טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית. יעילות הטיפול גבוהה והתוצאות נראות לעין באופן כמעט מיידי. בגלל שחומצה היא חומר שנמצא בגוף, הוא לא ידחה אותה ולא יפתח תגובה אלרגית. אחד היתרונות המשמעותיים של חומצה היאלורונית היא שניתן לשלוט על רמת הסמיכות שלה וכך להתאים אותו לכל סוגי הקמטים ואפילו גם לשקעים בפנים ולכן היא מתאימה גם לפיסול הפנים מחדש. ההליך מתאים למטופלים שחסר להם נפח ואלסטיות באזורי ה: לחי,שפתיים,לסת,רקות,כפות הידיים, מטופלים עם קמטוטים בידיים ופגמים מסוימים באף.

איך מזריקים חומצה היאלורונית?

מזריקים חומצה היאלורונית באמצעות קנולה או באמצעות מחט המכילה חומרי אלחוש. קנולה היא צינורית ארוכה עם חור אחד בקצה בעוד שמחט היא קצרה ויותר מדוייקת. שיטת ההזרקה תיבחר ע”י הרופא לאחר פגישת הייעוץ לקראת ההליך.

איך מתכוננים לקראת ההליך?

לקראת ההליך תתקיים פגישת ייעוץ ובה תדברו על הציפיות שיש לכם מהזרקת החומר ואיך הייתם רוצים להיראות לאחר ההליך. בפגישה הרופא יסביר לכם על ההליך, הסיבוכים האפשריים ומה עושים לאחר מכן. חשוב להגיע לפני מועד הטיפול בכדי שיהיה זמן לאלחש את האזורים הרגישים.

הליך הזרקת חומר המילוי:

הטיפול נעשה בקליניקה ומשך הטיפול תלוי במטופל, דרישותיו ובאזור אליו מזריקים. התהליך נמשך עד כ-45 דקות ולאחריו אפשר להמשיך בשגרה באופן רגיל. התוצאה נראית באופן מיידי מה שמאפשר לרופא לבחון אותה על המקום ולהחליט אם יש צורך בפעולה נוספת. במרבית המקרים נדרש טיפול אחד בלבד והטיפול אינו כואב כיוון שמשתמשים באלחוש לפני. יש להימנע מפעילות מאומצת בשעות הראשונות לאחר הטיפול.

סיבוכים אפשריים:

לאחר ההזרקה ייתכנו תופעות לוואי זניחות לחלוטין כמו אי נוחות, נפיחות ושטפי דם. כל טיפול השונה ולכן כל מטופל יכול להגיב באופן שונה לטיפול בפגישה הרופא יסביר את הסיבוכים הספציפיים עבורך לאחר שתדונו על מצבך הנוכחי. ברוב המקרים, התוצאה היא הפיכה וניתן להמיס אותה באמצעות חומר סותר. חשוב להבין שבכדי לראות את התוצאות הסופיות בהחלט יש לחכות בערך שבועיים עד שהרקמות יתאחו. אפילו שהליך הזרקת החומצה נחשב קל, עדיין יש כמה תופעות שיכולות לקרות כתוצאה ממנו והן: נפיחו, שטפי דם, א-סימטריה, גושים, נמקים, זיהום, הופעת הרפס ועוד, אם אתם מרגישים תופעות חריגות יש לפנות לרופא המנתח ובנוסף, חשוב להודיע לרופא שיניים במידה והזרקתם חומצה היאלורונית.

לכמה זמן מחזיק הטיפול?

זמן ההישארות של החומר משתנה מאזור לאזור ותלוי בסוג החומר ובביולוגיה של כל אחד כמו כן גם קצב ההתפרקות שלו בגוף. כשההזרקה נמצאת במקום עם הרבה תנועה, החומר יתפרק מהר יותר ולהפך. באופן כללי, החומצה נוטה להחזיק שנה עד שנתיים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה כולל הטיפול ולמה דווקא אצלנו?

רופא מוסמך
100%
קליניקה חדשנית
100%
ציוד ואבזור טכנולוגי ברמה הכי גבוה שיש
100%
100% אחריות והתחייבות לביצועים
100%

המאמרים שלנו:

צור קשר

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים

טלפון:
055-9202-060

כתובת:
מבצע קדש 2, גבעת שמואל