הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר לגברים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר לגברים היא טרנד הולך וגובר. הטכנולוגיה מאפשרת לגברים להסיר שיער לא רצוי מגופם מבלי לעבור שגרות שעווה וגילוח כואבות. גברים רבים מעדיפים לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר במקום להמשיך לגלח את האזורים שהם מעוניינים שיהיו חלקים. הסרת שיער בלייזר משתלמת להמון גברים שלא מעוניינים לרדוף אחרי הגילוח או השעווה ורוצים לדעת שהשיער שהם רצו להיפטר ממנו מפסיק לצמוח.

האם הסרת שיער בלייזר כואבת יותר לגברים?

יש הטוענים שגברים נוטים יותר לחוות יותר כאב בעת הסרת שיער בלייזר מאשר נשים. עם זאת, אין תשובה ברורה לשאלה הזו, אבל הוא ייתכן שהסרת שיער בלייזר יכולה להיות כואבת יותר לגברים מכיוון שיש להם שערות עבות יותר והם רגישים יותר לכאב. ישנן דרכים שבהן רופאים יכולים להפוך את התהליך לפחות כואב עבור גברים כמו שימוש בלייזר מסוג מסוים ומריחת קרם אלחוש לפני או במהלך הטיפול.

ההבדל ברמת הסבילות לכאב בין גברים לנשים אינו דבר חדש. למעשה, יש מחקר מ-2014 שמצא שלנשים יש סף כאב מוגבר. יש גם כמה תיאוריות מדוע זה יכול להיות ככה. אחת מהן היא שרמות נמוכות יותר של אסטרוגן אצל גברים עשויות לסייע בהגנה עליהם מפני הכאבים הקשורים להסרת שיער בלייזר.

האם זה בסדר לעבור הסרת שיער בחזה?

התשובה היא כן. גברים צריכים לעבור הסרת שיער בחזה בלייזר מכיוון שמדובר בהליך קטן, מהיר וללא כאבים שיכול לעזור להם להיראות טוב יותר. ישנן סיבות רבות מדוע גברים רוצים לבצע הסרת שיער בחזה באמצעות לייזר החל מאסתטית ועד בריאותית. הסיבה הנפוצה ביותר לגברים לבצע הסרת שיער בחזה בלייזר היא למטרות אסתטיות. זה גורם להם להרגיש יותר גבריים ומושכים ממה שהיו כשהיה להם שיער בחזה.

גברים, הנוטים לצמיחת יתר של שיער בחזה, עשויים להפיק תועלת מהסרת שיער בלייזר. נשאלת השאלה האם הסרת שיער בלייזר בטוחה לגברים והאם היא עלולה לגרום לתופעות לוואי כלשהן. התשובה היא כן ולא. כן, כי השיטה מסירה שיער על ידי שריפתם באנרגית חום. ולא, כי לא היו דיווחים על תופעות לוואי כלשהן.

האם הסרת שיער בלייזר עדיפה על גילוח?

אמנם גילוח יכול להיות חסכוני יותר מהסרת שיער בלייזר עבור גברים רבים. קל יותר לשמור על שיער הפנים מטופח בפרק זמן קצר ואתם יכולים למעשה להתגלח בתדירות שתרצו מבלי לדאוג שהעור שלכם יהפוך לאדמומי או יהיה יבש מדי. עם זאת, הפנים שלכם עלולות להיות מועדות יותר לבליטות גילוח ושערות חודרניות אם אתם מתגלחים בתדירות גבוהה מדי או משתמשים בסכיני גילוח זולים. הסרת שיער בלייזר היא תהליך מהיר ויעיל יותר מגילוח.

הסרת שיער בלייזר לגברים הוכחה בטוחה ויעילה עם מינימום תופעות לוואי. הסרת השיער תקטין את משך הזמן שאתם מקדישים למראה שלכם וזה יכול גם להגביר את הביטחון העצמי שלכם. זוהי דרך משתלמת גם כלכלית וגם בריאותית להסיר שערות לא רצויות מהפנים והגוף שלכם, כמו גם למנוע שערות חודרניות או פצעים מיותרים מהגילוח.

האם גברים יכולים להסיר שיער בלייזר מהפטמות?

כן, אפשר לעבור הסרת שיער בלייזר מהפטמות. זהו תהליך ללא כאבים וניתן לעשות זאת תוך זמן קצר אך לקחת משנה זהירות מכיוון שמדובר בעור רגיש יותר. הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי מיקוד הפיגמנט בזקיקי השיער והשמדתם. זה גורם לשיער לנשור או לצמוח דק יותר וקצר עד שבסופו של דבר הוא נושר מעצמו. התהליך לוקח בערך שישה חודשים לתוצאות מלאות וניתן לעשות עד שלוש פעמים בשנה.

כמה זמן לוקח טיפול לייזר לגברים?

הזמן הממוצע לכל מפגש הוא בערך 20-30 דקות וזה יהיה גם תלוי כמה מפגשים נדרשים כדי להסיר את כל השערות הלא רצויות. בדרך כלל לוקח יותר זמן לטפל בגברים מאשר בנשים מכיוון שיש להם יותר שיער גוף והעור שלהם עבה יותר. מספר הטיפולים הממוצע הוא 8-12, עם מקסימום 16 מפגשים הפרוסים לתקופת זמן ארוכה בה אתם נותנים לעור שלכם להחלים ולהיות מוכן לקבל עוד טיפולים בלייזר.

האם אפשר לעשות ספורט בזמן שעושים הסרת שיער בלייזר?

יש גברים שחוששים שהם לא יוכלו לעשות כושר והסרת שיער בלייזר בו זמנית. אנחנו פה כדי להגיד שגברים יכולים לעשות כושר ולעבור הליך הסרת שיער בלייזר באותה תקופת זמן. כאשר התהליך עצמו עוסק בחימום העור וחדירה של כמה משכבות העור, ניתן ללמוד שאין כל בעיה עם התערבות זיעה במהלך הטיפול, בטח ובטח לאחר סיומו. אם אתם עושים ספורט אתם יכולים להישאר רגועים ולהזיע כמה שאתם רוצים.

מה העלות של הסרת שיער בלייזר לגברים?

עלות הסרת שיער בלייזר תלויה בסוג הטיפול שאתם צריכים. הרבה אנשים נמשכים לטכנולוגיה הזו מכיוון שהיא פחות פולשנית ויש לה פחות תופעות לוואי. הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הליך יקר, אך בהחלט שווה את זה. באופן כללי, הסרת שיער בלייזר עולה בין 500 ל-1500 שקלים לכל מפגש.

מה צריך לדעת לפני שהולכים לטיפול לייזר?

יום לפני טיפול הסרת שיער בלייזר, מומלץ לגברים להשתמש בתכשיר ניקוי וקרם לחות על העור. ביום הטיפול ניתן גם להשתמש בקרצוף פילינג כדי להסיר תאי עור מתים ולהשאיר את הגוף נקי מכל קרם או תכשיר ניקוי אחר. לפני שאתם עוברים הסרת שיער בלייזר, חשוב שתטפלו בעור שלכם על ידי שמירה על שגרת טיפוח העור. בנוסף, חשוב שלא להיחשף לשמש בימים שסביב הטיפול זאת כדי להימנע מכתמי פיגמנטציה או כוויות.

האם הסרת שיער בלייזר היא באמת לצמיתות?

התשובה היא כן. הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות זאת מאחר והשערות נהרסות משורשן. עבור גברים, הסרת שיער בלייזר היא דרך לקבל עור חלק וחלקי גוף חסרי שיער. הסרת שיער בלייזר הייתה בשימוש כבר עשרות שנים אך הטכנולוגיה השתפרה עד כדי כך שניתן לבצע אותה בכל חלקי הגוף. הסרת שיער בלייזר לגברים הוא תהליך שמסיר שיער לא רצוי לצמיתות וללא כאבים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים