מחירים של הסרת שיער בלייזר כמה זה באמת עולה

מחירים של הסרת שיער בלייזר – כמה זה באמת עולה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

במשך עשרות שנים נעשה שימוש בשיטת הלייזר להסרת שיער והיא עדיין אחת השיטות היעילות ביותר. עם זאת, שיטה זו יכול להיות יקרה מאוד בהשוואה לשיטות הסרת שיער אחרות כמו שעווה או גילוח. מחירי הסרת שיער בלייזר משתנים בהתאם לסוג הלייזר בו נעשה שימוש, מיקום הקליניקה וכמות האזורים בהם בחרתם להסיר שיער בלייזר. העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר היא 450 שקלים לפגישה, אך יכולה להגיע עד 800 שקלים או יותר בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

כדאי לעשות כמה אזורי גוף ביחד?

כן ואפילו עדיף לבצע הסרת שיער בלייזר בכמה אזורי גוף בו זמנית על מנת לקבל את התוצאות היעילות ביותר בכמות זמן מספקת. אנשים מסוימים עשויים להרגיש יותר בנוח עם ביצוע אזור אחד בכל פעם, בעוד שאחרים עשויים להעדיף לעשות את כל האזורים בבת אחת. חלק מהאנשים עשויים גם לבחור לעשות הסרת שיער בלייזר רק באזור אחד על מנת למנוע נזק לעור מחשיפה לשמש או שמבחינה כלכלית הם מעדיפים לשלם רק על אזור אחד בכל פעם.

כמה עולה מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר?

סכום הכסף שתוציאו על מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר תלוי בצרכים ובהעדפות שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים להסיר רק את שערות הפנים שלכם, המכשיר יהיה זול יותר מאשר אם הייתם רוצים להסיר את השערות מכל הגוף. אתם יכולים לצפות לשלם על מכשיר במחיר נמוך של 500 שקלים או מכשירים יותר יקרים שמגיעים גם עד 3,000 שקלים ויותר.

כל אזור בגוף מתומחר אחרת?

אין מחיר סטנדרטי להסרת שיער בלייזר. זה תלוי במיקום, בסוג מכשיר הלייזר ובסוג השירות. שירותי הסרת שיער בלייזר מתומחרים בדרך כלל לפי מספר ההפעלות (הפולסים) הנדרשות להסרת שיער בכל טיפול. העלות תלויה גם בכמה טיפולים נדרשים כדי להסיר שיער לצמיתות של אדם. קליניקות מסוימות גובות יותר מאחרות כי הן משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת יותר.

כמה עולה להסיר שיער בלייזר מהרגליים?

עלות הסרת שערות לא רצויות משתנה בהתאם למספר השערות המוסרות ותדירות ההסרה שלהן. כמו כן העלות משתנה בהתאם למספר ההפעלות שאתם צריכים, כמה זמן זה לוקח ומה התוצאה הרצויה שלכם. ייתכן שתזדקקו ליותר פגישות בהתאם לכמות שיער הרגליים שלכם. אם תעשו השוואת מחירים תוכלו לגלות שטיפול לרגליים ינוע בין 100-300 שקלים לטיפול בודד.

מה העלות של כלל הטיפולים להסרת שיער בלייזר?

העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר היא 4,000 שקלים. נזכיר רק שהמחיר תלוי גם בסוג הלייזר המשמש להסרת שיער. העלות הממוצעת לטיפול בודד היא בסביבות 400 שקלים אך זה לא כולל את עלות טיפולי ההמשך או הוצאות אחרות שעלולות לנבוע מטיפולים כאלה. כאשר ממוצע הפגישות שתצטרכו לעבור בכדי שהסרת השיער תבוצע בהצלחה עומד על 10, כך ייצא שבסך הכל תשלמו 4,000 שקלים בממוצע על כלל הטיפולים.

האם ניתן לבקש השתתפות בתשלום מקופת חולים?

ישנן קופות חולים שמסכימות להשתתף בתשלום עבור הסרת שיער בלייזר עם מכוני הסרת שיער בלייזר המשתפות פעולה עם אותן קופות חולים. אנשים רבים הסובלים מבעיות עור הקשורות לצמיחת השיער נעזרים רבות במכונים אלו שלמעשה משפרים את איכות החיים שלהם. ניתן לטעון שאותם אנשים מבצעים את טיפולי הסרת שיער בלייזר מהפן הבריאותי ולכן יכולים לבקש השתתפות כספית מקופת החולים שלהם.

כמה עולה להסיר שיער בלייזר מהפנים?

זה תלוי בכמה טיפולים צריך, אבל בדרך כלל, חבילה של שמונה טיפולים עולה בסביבות 3,000 שקלים. עלות הסרת שיער בלייזר מהפנים מחושבת על ידי התחשבות בכמה גורמים כמו מיקום, סוג הטיפול וכמה זמן לוקח לסיום. הסרת שיער בלייזר היא אחת ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בארץ. זוהי שיטת הסרת שיער לצמיתות המשתמשת באור כדי להרוס זקיקי שיער ולהרוס לצמיתות את יכולתם לייצר שערות חדשות.

כמה משתלם המחיר של הסרת שיער בלייזר?

עלות הסרת שיער בלייזר לא תמיד שווה את התוצאות. יש אנשים המאמינים שלייזרים אינם יעילים מספיק להסרת שיער לצמיתות והם אינם נפטרים מכל זקיקי השיער. זה אומר שאתם צריכים לעבור טיפולים נוספים על מנת להסיר את כל השערות הלא רצויות שלכם. עם זאת, הסרת שיער בלייזר יכולה להפחית משמעותית את מספר הטיפולים הדרושים לכם וכך תוכלו לקבוע את הטיפול הבא למועד רחוק יותר ובכך גם לקבל עור חלק וגם לחסוך בכסף שלכם.

האם משתלם לשלם על הסרת שיער בלייזר לעומת הסרת שיער בשעווה?

אם אתם מחפשים פתרון קבוע ויעיל לשיער אותו אתם מעוניינים להסיר, הסרת שיער בלייזר היא האפשרות הטובה ביותר. לטווח הארוך ההליך לא יקר כמו הליכים אחרים ויש לו גם מועד סופי. כמו כן, מקומות מסוימים מציעים הנחות על הטיפולים אם אתם מוכנים להתחייב למספר מפגשים. הסרת שיער בלייזר הופכת לזולה יותר עם הזמן, וגם ההליך הופך פופולרי יותר.

עלות הסרת השיער בלייזר מהווה לפעמים מחסום לשימוש בשיטה זו. עם זאת, ישנם מספר גורמים שהופכים את התהליך לשווה את ההשקעה. צמיחת שיער איטית יותר מאשר בשיטות אחרות ולכן נדרש פחות זמן לתחזוקה. לעומת הלייזר, השעווה היא שיטה פופולרית להסרת שיער המועדפת לרוב בשל עלותה הנמוכה. עם זאת, התהליך אינו זול כאשר טיפול הסרת שיער בשעווה עולה בממוצע 150 שקלים לאזור ותצטרכו לחזור על פעולה זו כל חודש למשך כל ימי חייכם.

ומה בנוגע לגילוח?

יש אנשים שמעדיפים לגלח את השיער כי זה קל יותר ודורש פחות תחזוקה. אחרים מעדיפים לעבור הסרת שיער בלייזר כי זה נמשך זמן רב יותר. באופן כללי, גילוח השיער זול יותר מהסרת שיער בלייזר, אך יכול להיות גם יקר יותר אם יש לכם הרבה שיער להסיר או אם אתה צריכים להסיר אותו לעתים תכופות. הסרת שיער בלייזר יעילה יותר בהסרת כל השערות בבת אחת עם פחות כאב. שיטה זו יכולה להתבצע בכל אזור בגוף שממנו תרצו להסיר שיער מבלי לפגוע בעור או להשאיר סימנים לא רצויים שלא כמו בגילוח שאתם עלולים להיפצע בטעות מהסכין.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים