הסרת שיער באזורים אינטימיים לנשים

הסרת שיער באזורים אינטימיים לנשים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כולנו יודעים שהסרת שיער חשובה לנשים. זה לא רק עוזר להן להיראות טוב, אלא גם שומר על האזורים האינטימיים שלהן נקיים ובריאים. ישנן שיטות שונות להסרת שיער הכוללות גילוח, שעווה, פינצטה ולייזר. בעבר, אלקטרוליזה הייתה הדרך היחידה להסיר שיער מאזורים אינטימיים ללא שימוש בלהב. עם זאת, כיום נפוץ יותר לראות גם טיפולי לייזר ושעווה. הסרת שיער בלייזר היא שיטה חדשה יחסית שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. השיטה בטוחה וללא כאבים, והיא מציעה את התוצאות הטובות ביותר.

הסרת שיער באזורים האינטימיים עם שעווה

שעווה היא שיטת הסרת שיער פופולרית בקרב נשים והיא משמשת גם להסרת שיער מאזורים אינטימיים. ישנן סיבות רבות מדוע נשים בוחרות לעשות שעווה, כולל נוחות, עלות-תועלת והיכולת לשלוט בכאב. שעווה יכולה להיות חוויה כואבת למי שחדשה בתהליך. שעווה קיימת כבר מאות שנים והיא התפתחה עם הזמן עם שיטות שונות של יישום. חלו שינויים גם באופן ביצוע השעווה – משימוש בשעווה חמה שהונחה ישירות על העור ועד לשימוש ברצועות בד או נייר שחוממו ונמרחו על העור לפני הסרתו ביד.

וכיום פותחה טכנולוגיה חדשה המסירה שיער מאזורים אינטימיים עם שעווה. שעווה זו מחוממת עד לנקודה שבה השיער נושר אך לא נהרס. תהליך הסרת השיער אינו כואב ונמשך כ-15 דקות. שעווה יכולה להתבצע על ידי אנשי מקצוע או בבית. חשוב לדעת איך להשתמש בשעווה בצורה נכונה כדי שלא תגרמו נזק לעור או לזקיקי השיער שלכן. נשים יכולות גם להשתמש בסכיני גילוח חשמליים כדי להסיר שיער מאזורים אינטימיים.

הסרת שיער באזורים האינטימיים עם גילוח

נשים מגלחות את האזורים האינטימיים שלהן מסיבות שונות ומגוונות. לדוגמה, הן עשויות להתגלח כדי להסיר שיער שנמצא על פני השטח ולא גורם לבעיות. הן גם עשויות להתגלח כדי למנוע מהשיער לצמוח בחזרה, או שהן עשויות להתגלח בגלל שהן חוות כאב או גירוד. קיימות שיטות שונות להסרת שיער עבור נשים, אך הפופולרית שבהן היא גילוח. השימוש בסכיני גילוח חשמליים באזורים אינטימיים עלול להיות כואב ולגרום לדימום ולגירוי בעור, מה שעלול להוביל לזיהומים או אפילו לצלקות.

האפשרות הטובה ביותר לגילוח אזורים אינטימיים היא עם כלי אפילציה המשתמש ברעידות בתדר גבוה ולא בחשמל כדי להסיר שיער ביעילות מבלי לגרום לכאב או גירוי בעור. כיום כבר לא צריך לחפש מכשיר אפילציה מכיוון שמכשירי הלייזר השתכללו מספיק בכדי לאפשר לנשים רבות להסיר שיער באזורים האינטימיים מבלי לדאוג.

הסרת שיער באזוריים האינטימיים עם לייזר

הסרת שיער בלייזר היא סוג של הסרת שיער המשתמשת באור כדי למקד את זקיק השיער ולהרוס אותו. הוא משמש בדרך כלל על הפנים, הרגליים, בתי השחי, קו הביקיני והחזה. הסרת שיער בלייזר קיימת כבר עשרות שנים אך רק בתקופה האחרונה השימוש בה גדל באופן משמעותי. הסיבה לכך היא שטכנולוגיית הלייזר השתפרה לנקודה שבה ניתן להשתמש בה כדי להתמקד באזורים קטנים יותר כגון אזורים אינטימיים כמו קו הביקיני והחזה. הסרת שיער בלייזר לאזורים אינטימיים פופולרית יותר כעת בגלל הנוחות והיעילות שלה.

הסרת שיער בלייזר היא שיטה פופולרית להסרת שיער הנמצאת בשימוש בסלוני יופי רבים. זוהי גם שיטה פופולרית להסרת שיער באזורים אינטימיים שבהם נשים מעוניינות להסיר שיער ממנו. קו הביקיני, בית השחי והרגליים. הלייזר פועל על ידי שבירת קשרים בין שערות בודדות, ולאחר מכן מהזקיק בפולסים עדינים של אור. אנרגיית האור הנפלטת מהלייזר חודרת לתוך העור, מחממת את שכבת פני השטח שלו וגורמת לו להתרחב במהירות. הדבר יוצר אפקט ואקום השולף שערות מהזקיק שלהן במהירות גבוהה.

הסרת שיער באזורים האינטימיים לנשים- מה המחירים?

עלות הסרת שיער באזורים אינטימיים בשיטות לייזר או שעווה בדרך כלל יהיו הרבה יותר מעלות הגילוח. אישה שמגלחת את רגליה ובתי השחי עשויה להוציא 100 שקלים, ואילו אישה שמורידה שיער בעזרת שעווה עשויה להוציא 300 שקלים. לעתים קרובות נשים תוהות מדוע המחיר שונה כל כך עבור הסרת שיער באזורים אינטימיים. הסיבה היא שקשה יותר להסיר שיער מאזורים אלה מאשר חלקים אחרים בגוף. נשים בדרך כלל צריכות להוציא הרבה כסף על טיפולי שעווה, גילוח וטיפולי הסרת שיער בלייזר. המחיר לנשים יכול להשתנות גם בהתאם לאזור ממנו מסירים שיער ולמיקום הגיאוגרפי. לדוגמה, שעווה ברזילאית בתל אביב תעלה 300 בעוד שעווה ברזילאית במודיעין תעלה 200.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים