הסרת שיער בלייזר לאישה מחירים

הסרת שיער בלייזר לאישה מחירים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי פופולרי שניתן לבצע על הפנים, הגוף ואפילו בית השחי. זה בטוח ויעיל בהסרת שיער לא רצוי. המחירים שונים במכונים הקיימים אך העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר לאישה היא כ-500 שקלים לטיפול בודד. הסרת שיער בלייזר היא דרך מצוינת להסיר שיער גוף לא רצוי ולחסוך בזמן, כסף ומאמץ. טיפול זה הוכח כיעיל בהפחתת צמיחת שערות חדשות וכן בהגדלת מספר השערות הנושרות במהלך כל טיפול.

כמה עולה להסיר שיער בלייזר מבית השחי?

הסרת שיער בלייזר בבית השחי היא צורה פופולרית של הסרת שיער בלייזר והיא יעילה יותר מצורות הסרת שיער אחרות. עלות הסרת שיער בלייזר באזור בית השחי יכולה להיות בממוצע 200 שקלים. עלות הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לסוג הטיפול הנעשה. לדוגמה, העלות של אפילציה בעזרת מכונת הלייזר, המשתמשת בקרני לייזר להסרת שערות מאזורים רגישים כמו בית השחי או קו הביקיני, היא 200 שקלים לטיפול עם ממוצע של שישה מפגשים בשנה בכדי לראות לתוצאות מלאות.

וכמה יעלה לייזר בפס הטבור?

העלות של הליך זה תלויה בהרבה גורמים. לדוגמה, סוג הלייזר להסרת השיער וסוג העור הם חלק מהם. העלות תלויה גם במיקום הגיאוגרפי שלכם ולאיזה מכון או קליניקה בחרתם ללכת עבור הטיפול שלכם. עלות הסרת שיער בלייזר בפס הטבור נעה בין 300-600 שקלים. הסרת שיער בלייזר היא צורה של הסרת שיער לצמיתות המאפשרת לכם להסיר שיער ולא לחשוב עליו יותר לעולם. עלות הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזור שבו אתם הולכים להיות מטופלים. כאשר טיפולי לייזר בפס הטבור נעה בין 400-600 שקלים, טיפולים ברגליים יכולים לעלות יותר.

אז כמה עולים טיפולי לייזר ברגליים?

הסרת שיער בלייזר היא תהליך שמסיר את השיער שעל העור באמצעות אור לייזר. העלויות להסרת שיער בלייזר יכולות להשתנות באופן משמעותי ויכולות להשתנות מאדם לאדם בהתאם לגיל, סוג העור ומיקומו. מחיר הסרת שיער בלייזר ברגליים הוא בין 500 ל-800 שקלים לטיפול בודד. עם זאת, אתם יכולים לבחור באפשרות של חצי רגל או רגל מלאה מה שישנה את המחיר בהתאם לבחירתכם.

וכמה יעלה להסיר שיער בלייזר מאזור הידיים?

עלות הסרת שיער בלייזר בזרועות נעה בין 200 ל-500 שקלים. זה כולל את מחיר מכונת הלייזר, מספר הפגישות הנדרשות וכל עמלה אחרת הכרוכה בכך. הסרת שיער בלייזר היא דרך פופולרית להסרת שיער לא רצוי מהזרועות. זה טיפול יקר אבל זה יכול להיות משתלם מאוד למי שרוצה להרגיש טוב בקיץ. עלות הסרת שיער בלייזר בזרועות היא כ-200 בממוצע לפגישה. עם זאת, ישנן קליניקות שונות המציעות הנחות עבור מספר פגישות או אם אתם מוכנים לעבור סדרת טיפולים. גם באזור הידיים ניתן לבחור בין יד מלאה לחצי יד, דבר הישנה את המחיר גם כן.

כמה יעלה להסיר שיער בלייזר מכל הגוף?

העלות הממוצעת להסרת לייזר מכל הגוף היא 1300 שקלים. הסרת שיער בלייזר היא סוג של הסרת שיער לצמיתות העושה שימוש במכשיר הפולט אנרגיית אור פועמת לחימום זקיק השערה, מה שפוגע בה ומונע צמיחה נוספת. נכון, הסרת שיער בלייזר מכל הגוף יכולה להיות יקרה. עם זאת, זה עשוי להיות שווה את זה אם יש הרבה שיער לא רצוי על הגוף. עלות הסרת שיער בלייזר לכל הגוף משתנה בהתאם לכמה זמן ועבודה כל אזור צריך וכמה טיפולים נדרשים כדי להסיר את כל השערות הלא רצויות.

מה הם הגורמים המשתנים עליהם משלמים בטיפול הסרת שיער בלייזר?

העלות של הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזורי הגוף, מספר הפגישות, הזמן שלוקח להסרת השערות ועלות הלייזר. הסרת שיער בלייזר היא טיפול מאוד נפוץ במכוני יופי רבים, מכוני ספא ומרפאות אסתטיקה שונות. ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים שניתן להשתמש בהם בהתאם לסוגי העור השונים. טיפול הסרת שיער בלייזר סטנדרטי יעלה בין 500 ל-1,000 שקלים לטיפול בודד, כאשר רוב הנשים עוברות בין 4 ל-5 מפגשים בשנה. חשוב לציין כי טיפולי לייזר אינם עובדים על שערות לבנות או אפורות ולכן יהיה צורך להסיר אותן בשיטה אחרת לפני שיוכלו לעבור טיפול לייזר.

איך אפשר לשלם פחות על הסרת שיער בלייזר?

קליניקות ומכוני יופי רבים המציעים את שירותי הסרת השיער בלייזר מודעים לכך שהמחירים עשויים להיות גבוהים עבור נשים שונות, ולכן תוכלו למצוא באותם מכונים חבילות של אזורי גוף שונים במחירים נמוכים יותר בעבור מספר רב יותר של טיפולים. ככל שתזמינו יותר טיפולים כך תוכלו להגיע להסכם מחירון נמוך יותר. כך נוצרת התחייבות של שני הצדדים מה שמאפשר להגיע למקום בנוחות ואמון.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים