כמה עולה לייזר בכל הגוף

כמה עולה לייזר בכל הגוף?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפולי הסרת שיער בלייזר הם דרך יעילה להסרת שיער לא רצוי בגוף. טיפולים אלה יכולים להתבצע במגוון דרכים. השיטות הנפוצות ביותר הן שימוש במכונות לייזר IPL ולייזרים נוספים המיועדים לאותה מטרה, שהיא הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר היא סוג של טיפול העושה שימוש באור לייזר כדי לחמם את זקיק השערה ולהרוס אותו, כך שהשיער לעולם לא יצמח בחזרה. טיפול זה יכול להיעשות על כל סוגי העור (כולל עור כהה) והוא בדרך כלל ללא כאבים.

בשנים האחרונות טיפולי הסרת שיער בלייזר הפכו לזולים ונגישים יותר לציבור. חלק מקופות החולים מציעות הנחות בימים מסוימים או מציעות “חבילות הסרת שיער בלייזר” הכוללות ייעוץ, טיפול וביקורי מעקב בתעריפים מוזלים.

איך מתמחרים טיפולים להסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר קיימת בשוק כבר זמן מה. עם זאת, היא עדיין נחשבת לשיטה יקרה להסרת שיער. ישנם מספר גורמים התורמים לעלות הגבוהה של הסרת שיער בלייזר. אחד מהם הוא הצורך הרב באנרגיה וכמות הזמן עד להשלמת התהליך. גורם נוסף הוא שישנן שיטות רבות אחרות הזמינות בעלויות נמוכות יותר אשר יכולות גם להסיר שיער גוף לא רצוי.

מחירי הסרת שיער בלייזר משתנים בהתאם לסוג הלייזר שבו הקליניקה בה אתם מבצעים את הטיפול משתמשים וכמובן, הקליניקה בה בחרתם לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר. טיפולי לייזר בבית בדרך כלל זולים יותר מטיפולי קליניקה או מכון, אך הם דורשים קצת יותר זמן וסבלנות כדי להגיע לתוצאות הרצויות. העלות הממוצעת לטיפול בקליניקה יכולים לעלות בין 500-1000 שקלים לפגישה בודדת, תלוי בכמות אזורי הגוף בהם יתבצע הטיפול.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר לכל הגוף?

העלות עבור הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למקום מגוריכם, באיזה אזור בגוף אתם מבצעים את זה, כמה טיפולים אתם צריכים, ואם יש חיובים נוספים לצרכים הספציפיים שלכם. העלות משתנה גם בהתאם למספר הפגישות הנדרשות לכם זאת בהתאם לסוג העור שלכם ורמת היעילות של הטיפולים עליכם. ממוצע הפגישות עומד על 10 כך שאתם יכולים להוציא סך הכל מכלל הטיפולים באזור ה-6000 שקלים על לייזר בכל הגוף.

המחיר יכול להיות גבוה

מכונות להסרת שיער בלייזר קיימות כבר עשרות שנים ומסייעות למיליוני אנשים להסיר שיער מגופם. מחירי הטיפול הגבוהים יכולים לנבוע מהמחיר של המכונות עצמן. גם מחירן של מכונות להסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למותג, שנת היציאה שלו, סוג וגודל המכונה. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, ישנם סוגים רבים של מכשירים להסרת שיער בלייזר, כל אחד בטווח מחירים שונה. כאשר מכון להסרת שיער או קליניקה רוצים להבטיח ללקוחות שלהם את הטכנולוגיה הטובה ביותר, הדבר גם יבוא לידי ביטוי במחיר, ועל זה לקוחות מוכנים לשלם.

האם ניתן לעשות רק אזור אחד בגוף?

ניתן לעשות לייזר בכל אזור בגוף ואין תופעות לוואי ידועות. המפתח להצלחה עם הסרת שיער בלייזר הוא למקד את השערות הספציפיות שברצונכם להסיר ולא לגעת באזורים אחרים בעור או להבהיר אותם יותר מדי. אפשר לעשות רק אזור אחד בגוף עם הסרת שיער בלייזר, אבל זה יכול לקחת לכם הרבה יותר זמן מאשר ביצוע טיפול במספר אזורים בבת אחת. אך אם השיקול הוא כלכלי, אזור אחד בגוף בכל טיפול יעלה לכם פחות באופן נקודתי. אם תפרשו לטווח הארוך יתכן ודווקא תשלמו יותר ממה שהייתם משלמים אם הייתם בוחרים בכמה אזורים בבת אחת.

איך לבחור מכון להסרת שיער בלייזר?

המקומות הנפוצים ביותר לבצע הסרת שיער בלייזר הם סלוני יופי, מכוני ספא, מספרות ומרכזים רפואיים. הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע גם בבית אבל זה לא יעיל כמו ביצוע על ידי אנשי מקצוע. ישנם דברים רבים שצריך לשקול לפני שמחליטים לאן רוצים להגיע עבור שירותי הסרת שיער בלייזר. חשוב לחקור אותם ולמצוא את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם.

עליכם להחליט היכן ברצונכם לבצע הסרת שיער בלייזר. אם אתם גרים באזור עם אפשרויות רבות, אולי תרצו לברר השירותים המוצעים. קליניקות מסוימות מציעות שירותים רבים יותר מאחרות. אתם גם אמורים להיות מסוגלים למצוא תמחור ברור באתרים השונים כדי לדעת מראש כמה יהיה עליכם לשלם. והכי חשוב, עליכם לוודא שאתם מרגישים בנוח עם המקום.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים