הסרת שיער בלייזר גילאים

הסרת שיער בלייזר – גילאים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר היא סוג של הסרת שיער לצמיתות המשתמשת באנרגיית אור כדי להרוג את זקיק השערה. הוא משמש בעיקר להסרת שיער גוף ופנים לא רצויים. הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע בכל גיל. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להתייעץ עם רופא העור שלכם והוא יגיד לכם מתי תוכלו להיכנס להליך הסרת שיער בלייזר. אמנם הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע בכל גיל, יהיה יותר מומלץ שאנשים מתחת לגיל 18 לא יעברו טיפול בלייזר.

האם ילדים יכולים לעבור הסרת שיער בלייזר?

ילדים הם הרבה יותר רגישים ממבוגרים כשזה מגיע לעור. הם יכולים לפתח בקלות כוויות שמש, גירוי בעור, פריחות ואפילו זיהומים. חלק מההורים עשויים להיות מודאגים מכך שילדיהם יעברו הסרת שיער בלייזר מכיוון שהם חוששים שההליך יגרום ליותר נזק מתועלת. עם זאת, רוב רופאי העור מסכימים כי הסרת שיער בלייזר בטוחה לילדים כל עוד הם פועלים באמצעי זהירות מסוימים. באופן כללי, הסרת שיער בלייזר היא דרך בטוחה להסיר שיער לא רצוי מהגוף. עם זאת, ישנם מקרים שבהם הסרת שיער בלייזר עלולה להיות מסוכנת לילדים.

אל לנו לחשוב על זה כעל סוג של ניתוח קוסמטי. ילדים שעברו הסרת שיער בלייזר עלולים לחוות תופעות לוואי כמו אדמומיות וגירוי בעור שיכולים להימשך מספר ימים או שבועות בהתאם לאזור שטופל. הסרת שיער בלייזר לילדים נופלת בדרך כלל תחת הליכים לא פולשניים מכיוון שאין להם מספיק מלנין בעור שלהם כדי להפוך אותם עמידים בפני אנרגיית חום ולכן יש סיכוי גבוה יותר לחוות תופעות לוואי.

הסרת שיער מתחת לגיל 10

מדובר בדרך בטוחה ויעילה יחסית להסרת שיער מכל חלקי הגוף. עם זאת, לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 10 לעבור טיפולי לייזר עקב תופעות לוואי אפשריות. הסרת שיער בלייזר מתחת לגיל 10 עלולה להיות מסוכנת מכיוון שהעור רגיש עדיין ודק מדי. טיפולים כאלה, מתחת לגיל 10, צריכים להיעשות באישור רופא ורק על ידי איש מקצוע בעל ניסיון עם ילדים וניסיון בתחום. היתרון הוא גדול כאשר ניתן לעשות טיפולי לייזר על ילדים מתחת לגיל 10. מאחר ואתם למעשה נותנים להם את הפריבילגיה בחיים ללא שערות.

הסרת שיער בלייזר בתקופת גיל ההתבגרות

גיל ההתבגרות הוא זמן של שינוי וצמיחה וזה אומר שגם הגוף משתנה. עבור בנות ובנים, זה אומר שמתחיל לגדול שיער במקומות שבהם מעולם לא היה קודם לכן. זו הסיבה שהסרת שיער בלייזר הופכת פופולרית יותר בקרב מתבגרים מכיוון שהיא עוזרת להם לשמור על המראה הנקי. על פי האגודה האמריקאית לדרמטולוגיה, כ-20% מכלל האנשים בארצות הברית משתמשים בהסרת שיער בלייזר במהלך גיל ההתבגרות.

עם זאת, לא כל בני הנוער יכולים להרשות לעצמם שירות זה ולכן חלקם עשויים לפנות לשיטות אחרות כמו שעווה או גילוח. גיל ההתבגרות הוא שלב חשוב בחיים, שכן הוא עוזר להתפתח למבוגר ומכין לבגרות. בשלב זה, הגוף והנפש עדיין מתפתחים.

הסרת שיער מתחת לגיל 18

בשנים האחרונות התגלה שגם ילדים ובני נוער יכולים להפיק תועלת מהליך הסרת השיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להסיר שיער לא רצוי מכל חלק בגופך, עם זאת היא גם עלולה להיות מסוכנת לילדים. הסיבה לכך היא שהעור שלהם עדיין מתפתח והם רגישים יותר ממבוגרים. יש להם עור דק יותר ולכן יש להם סיכוי גבוה יותר לסיבוכים בטיפולי לייזר. הסיכונים הכרוכים יכולים לכלול כוויות, צלקות, זיהומים או שינוי צבע קבוע.

הסרת שיער בגיל 20

ניתן לעבור הסרת שיער בלייזר בגיל 20. ניתן לעשות זאת באמצעות לייזר או באמצעות אלקטרוליזה. יש אנשים שגם בוחרים להשתמש בשתי השיטות לתוצאות טובות יותר. כאשר מחפשים דרכים להיפטר משערות פנים או גוף לא רצויות, הסרת שיער בלייזר היא אחת האפשרויות הטובות ביותר הקיימות כיום. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשקול שיטה זו, כולל הבטיחות והיעילות שלה, כמו גם העלות הנמוכה שלה בהשוואה לשיטות אחרות כמו שעווה או גילוח אותן לא תפסיקו לשלם. הסרת שיער בלייזר יכולה להיעשות בכל גיל, אך יש כמה אמצעי זהירות שכדאי לנקוט כדי לוודא שלא ייגרמו לך נזק קבוע.

הסרת שיער בגיל 30

הסרת שיער בלייזר בגיל 30 היא טרנד חדש שצובר פופולריות בשנים האחרונות. אנשים מחפשים דרכים לשמור על המראה הצעיר שלהם כשהם מתבגרים והסרת שיער בלייזר יכולה להיות אופציה יעילה עבורם. כאשר הסרת שיער בלייזר מספקת תוצאות קבועות וניתן לבצע אותה בכל חלק בגוף כולל הפנים, הידיים, הרגליים, החזה וקו הביקיני, זה נותן אפשרות להרבה צעירים בני 30 להעלות את הביטחון העצמי ולהרגיש יותר טוב עם עצמם.

הסרת שיער בגיל 40

עבור בני ה-40 שחלקם נאבקים עם שיער לא רצוי כבר שנים יש האפשרות להסיר שיער בלייזר. יש הרבה אנשים שחוששים לעבור הסרת שיער בלייזר כי הם חושבים שאי אפשר להסיר שיער בגיל 40. עם זאת, זה לא נכון. ישנם סוגים רבים ושונים של הסרת שיער בלייזר שניתן להשתמש בהם. ניתן להיפטר משיער הגוף או הפנים תוך מספר טיפולים וללא כל כאב או תופעות לוואי. הסוגים הנפוצים ביותר של הסרת שיער בלייזר כוללים IPL, לייזרים חלקיים, אפילציה בלייזר (גילוח בלייזר), וקרמים להסרת שיער.

הסרת שיער בגיל 50

הסרת שיער בלייזר היא אופציה מצוינת לנשים וגברים המעוניינים להסיר שיער מאזורים שונים בגוף. ניתן לעשות זאת בכל גיל, אך ככל שמתבגרים יהיה קשה יותר להסיר שיער. הסרת שיער בלייזר בגיל 50 יכולה להיות מחשבה מפחידה עבור אנשים רבים. אבל לפני שאתם מחליטים לתת לפחדים שלכם למנוע מכם לעשות את השינוי, שקלו את הדברים הבאים:

– התהליך אולי יכול להיות כואב מעט, אך הוא לא משתווה לשעווה או לפצעי גילוח.

– אין תופעות לוואי שליליות ואין זמן השבתה לאחר הטיפול.

– זה בטוח גם לנשים בהריון וגם למי שמשתמש בצורות אחרות של אמצעי מניעה הורמונליים.

באיזה גיל הכי מתאים לעבור הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא חלופה לגילוח, שעווה ושיטות אחרות שמספקות מענה רגעי לצמיחת השערות. הגיל שבו עדיף לעבור הסרת שיער בלייזר תלוי באיזה סוג טיפול לייזר אתם עוברים. יש שיאמרו שעדיף לעבור הסרת שיער בלייזר לפני גיל 30 כי יתכן שהעור שלכם יצמח בחזרה באזורים שבהם הסרתם את השיער. הסרת שיער בלייזר מומלצת בדרך כלל לאנשים בשנות ה-20, 30, 40 או 50 לחייהם. אנשים צעירים מזה עשויים שלא להזדקק להסרת שיער בלייזר באותה תדירות כמו אלה שמבוגרים יותר.

הסרת שיער בלייזר קיימת כבר עשרות שנים וכיום היא שיטה מאוד מאוד נפוצה להסרת שיער. היא משמשת לאנשים מכל תחומי החיים, אבל הוא נפוצה במיוחד בקרב אנשים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים