סוגי חומצה היאלורונית

סוגי חומצה היאלורונית – מה החומצה הכי נכונה לך?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

חומצה היאלורונית הוכחה כחומר מילוי מצויין ובעלת הרבה יתרונות לעור שלנו ולפנים שלנו. בזכות מגוון הטיפולים שאפשר לבצע עימה היא זוכה לפופולריות רבה בקרב אנשי הרפואה האסתטית והמטופלים עצמם. חשוב להבין שכשמדברים על חומצה היאלורונית לא מדובר רק בחומר אחד כי למעשה יש כמה סוגים של חומצה היאלורונית המיוצרים במעבדות בכל העולם. כל הסוגים המיוצרים במעבדות מאוד דומים לחומצה הטבעית המיוצרת בגוף מה שמאפשר ספיגה מאוד טובה ברקמות העור ומגוון טיפולים אך חשוב לפני הטיפול כי משתמשים בסוגי חומצה המאושרות ומיוצרות ע”י חברות מוכרות ומשרד הבריאות. חשוב לזכור שמקצועיות הרופא ואיכות המקום בו אתם מבצעים את הטיפול משפיעה באופן משמעותי. חשוב לדעת שהרופא שאנחנו מזריקים אצלו משתמש בחומרים איכותיים ולא להתפשר על כך.

מהי חומצה היאלורונית

הגוף שלנו מייצר חומצה היאלורונית ועיקרה נמצאת בשכבה החיצונית של העור. חומצה היאלורונית היא חומר סמיך שנמצא בסחוסי האף, בעיניים ובמפרקים. תפקידה היא ספיחת מים ושמירה על רמת הלחות ברקמות העור. עם הגיל הגוף מייצר ממנה פחות ופחות מה שגורם לאיבוד הנפח בפנים והופעת קמטים.
תפקיד החומצה בטיפולים אסתטיים הוא מילוי של אותם שקעים שנוצרו בעור עם השנים והשימוש בחומצה מאפשרת את החזרת הנפח בצורה מאוזנת.

למי מתאים הטיפול?

טיפול בחומצה היאלורונית מתאים לנשים וגם לגברים המעוניינים לשפר את מראה הפנים והעור שלהם עקב חוסר שביעות רצון אסתטית מחוסר נפח או קמטוטים. אפשר לעבור את הטיפול מגיל 18 או מגיל 16 באישור הורים והסכמתם.

איך היא מצעירה את עור הפנים שלנו?

הנפח הנכון הוא שמשמר את המראה הצעיר כיוון שמסגרת הפנים שלנו היא הגורם העיקרי למראה פנים צעיר ורענן. כיום ישנה הבנה שהחזרת הנפח לפנים היא מה שמשאירה לנו את המראה הצעיר. לכן, החזרת הנפח למקומות הנדרשים באמצעות חומצה היאלורונית והיא זו שמחזירה לנו את מראה הצעיר ומשפרת את איכות העור לטווח הארוך.

סוגי חומצה היאלורונית

כפי שכבר כתבנו, ישנם סוגים שונים של חומצה היאלורונית בהם אנו משתמשים ואלו הם הסוגים הנפוצים ביותר ברפואה האסתטית כיום:
רסטילן הוא אחד מהסוגים המוכרים בעולם הרפואה האסתטית והוא מיוצר ע”י חברה בשוויץ. החומצה תורמת להפחתת קמטים, סימני גיל וקפלים ומשפרת את אלסטיות העור ומדגישה ויוצרת תווי פנים מלאים. החומצה מאושרת ע”י משרד הבריאות ונחשבת למתקדמת במיוחד בכל מה שקשור לעיבוי ומילוי של שפתיים, שקעים, קמטים ועוד. 
עוד סוג נחשב הוא ג’ובידרם המבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והוא ידוע בבטיחותו, תוצאות ארוכות טווח וגם במראה הטבעי שהוא מקנה
עוד סוג נוסף הוא רדיאס. זהו חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית וגבישי סידן הדומה להרכב הטבעי בעור שלנו. סוג זה תורם לייצור הקולגן ושחזור נפח העור, החלקת קמטים ושיפור עור הפנים לטווח הארוך. ניתן להזריק אותו עם חומר מאלחש להפחתת כאבים וגם כאן מדובר באחד מחומרי המילוי הבטוחים בשוק. 

בוטוקס או חומצה היאלורונית?

בוטוקס מומלץ יותר עבור קמטים עמוקים הנמצאים באזור המצח והעיניים כיוון שהבוטוקס הוא רעלן ובהזרקה הוא משתק את השריר וגורם להעלמה זמנית של הקמטים. ברוב המקרים, משלבים גם בוטוקס וגם חומצה על מנת לפסל את הפנים בצורה הטובה ביותר.

האם הטיפול בטוח לביצוע?

טיפול בחומצה היאלורונית נעשה עם חומרים בטוחים בנוסף לחומרי אלחוש למניעת כאבים. חשוב לבחור רופא מומחה ומנוסה בהזרקות בכדי שההליך יהיה מוצלח. רק רופא מוסמך ידע לבחור את הנקודות הנכונות להזרקה ואת המינונים הנכונים בכדי לשמור את המראה הצעיר ולשפר את העור שלנו לטווח הארוך.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים