הורדת שיער בלייזר

הורדת שיער בלייזר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הורדת שיער בלייזר קיימת כבר עשרות שנים. הביקוש של הסרת שיער בלייזר באה בעקבות השימוש המוגבר בטכנולוגיה ואנשים אשר מודעים יותר לדימוי הגוף שלהם. הורדת שיער בלייזר היא אופציה עבור אנשים שרוצים להיפטר משיער לא רצוי מבלי להתגלח, להשתמש בשעווה ולמרוט את שיער גופם. ישנם סוגים שונים של הסרת שיער בלייזר המגיעים במחירים שונים, כאשר הפופולרי ביותר הוא הסרת שיער בלייזר אשר נעשית על ידי בקליניקה פרטית.

מי יכול לעבור הורדת שיער בלייזר?

הורדת שיער בלייזר היא תהליך של הורדת שיער מהעור באמצעות אור לייזר. היא נחשבת לאחת הדרכים היעילות ביותר להורדת שיער, במיוחד שיער גוף לא רצוי. ההורדה באמצעות לייזר היא הליך שניתן לעשות על כל סוגי העור, כולל עור כהה ואנשים עם מוצא אתני שונה. טיפול בלייזר לשיער גוף יכול להיעשות גם על גברים. כן כן. הסרת שיער בלייזר היא לא רק לנשים. גברים יכולים גם לעבור טיפול זה להורדת שיער פנים לא רצוי.

כמה טיפולים צריך לעשות בטיפולי הורדת שיער בלייזר?

התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג הלייזר וגוון העור של המטופל. באופן כללי, אנשים צריכים להיות מסוגלים לעבור חמישה טיפולים לפחות. זה יכול להסיר עד 70% מהשערות וניתן לחזור על הסרת שיער בלייזר מספר פעמים כאשר מספר הטיפולים המומלצים הם לפחות 10. כאשר מדובר בטיפול שצריך זמן המתנה בין טיפול לטיפול של שלושה עד ארבעה שבועות, הטיפולים יכולים להתפרס על שנתיים.

מה צריך לדעת לפני הורדת שיער בלייזר?

ישנם שני סוגים של הסרת שיער בלייזר- IPL ו-Nd:YAG. אלו צורות של טיפול לייזר המשתמשות באור בלתי נראה כדי להרוג את זקיקי השיער על העור, וזו הסיבה שזה נקרא גם “אפילציה בלייזר”. בנוסף, סוגי הלייזר המבוסס על אורך הגל שלהם. אורך הגל נע בין 1064 ננומטר ל-1071 ננומטר, כאשר הקצר ביותר הוא 1064 ננומטר והארוך ביותר הוא 1071 ננומטר. לייזרים Nd:YAG משמשים בתחומים רבים ושונים, כולל דרמטולוגיה, רפואת שיניים, רפואה ועוד.

הסרת שיער בלייזר היא שיטה פופולרית להסרת שיער הכוללת שימוש בלייזר כדי למקד את המלנין בזקיקי השיער ולהרוס אותם. זה לא מיועד רק להסרת שיער לא רצוי בפנים, אלא ניתן להשתמש בו גם בחלקים אחרים של הגוף כמו ידיים, רגליים ואפילו גבות. לפני שאתם ממשיכים עם הסרת שיער בלייזר, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת.

ראשית, ייקח זמן עד שהעור שלכם יתחיל להחלים. תצטרכו לשמור על לחות העור שלכם ולהימנע מכל כימיקלים או מוצרים שעלולים לגרות את העור שלכם. שנית, טיפול בלייזר הוכח כיעיל יותר על שיער כהה מאשר שיער בהיר. לבסוף, אם יש לכם אלרגיות או עור רגיש, עליכם להימנע לחלוטין משיטת טיפול זו מכיוון שהיא עלולה להחמיר את המצבים הללו. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לחזור על טיפולי לייזר כל 3-6 שבועות. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר גם לטיפול במצבי עור כמו אקנה ורוזציאה.

מה צריך לדעת אחרי הורדת שיער בלייזר?

לאחר הסרת שיער בלייזר, האזור עלול להיות רגיש ויבש. זוהי תגובה נורמלית שחולפת לאחר מספר ימים. האזור יכול גם לקבל אדמומיות אז הקפידו לשים קרם לחות בהקדם האפשרי. יש לשמור על העור סביב האזור המטופל נקי עם מים וסבון כדי למנוע זיהום. הימנעו משימוש במשחות או בקרמים המכילים אלכוהול על העור המטופל עד להחלמה מלאה.

הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע בשתי דרכים: בלייזר או באלקטרוליזה. הסרת שיער בלייזר משתמשת בקרן אור כדי להסיר את השערות הלא רצויות מהשורש ולהרוס אותן לאורך זמן. אלקטרוליזה היא שיטה חלופית להסרת שערות לא רצויות מהשורש על ידי שימוש בחשמל ליצירת חום בזקיק, אשר הורס את השערות הלא רצויות ומונע מהחדשות לצמוח. חשוב לטפל בעור ולשמור עליו לח. כדאי גם להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש בקרם הגנה בחוץ כדי למנוע כוויות שמש וסרטן העור.

האם צריך רופא כדי להוריד שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא טיפול פופולרי להסרת שיער. זהו פתרון קבוע וצריך להיעשות באופן קבוע. על פי האגודה האמריקאית לניתוחים פלסטיים אסתטיים, רוב טיפולי הסרת שיער בלייזר מבוצעים בסלוני יופי או בספא. המטפל יסיר את זקיק השערה ויטפל בעור שמסביב ולאחר מכן, הלייזר מכוון לזקיק ומסיר אותו לחלוטין מהשורש, ומותיר עור בריא מאחור. נדרשת הסמכה למתרגלים להסרת שיער בלייזר על מנת לשמור על מערך הכישורים שלהם ולהמשיך לתרגל ברמה גבוהה של טיפול איכותי עם אמצעי בטיחות במקום, אין צורך ברופא בכל טיפול.

יש אנשים שאינם בטוחים אם יש להם את הכישורים הנכונים לבצע הסרת שיער בלייזר. אך כעת, יש אישור סטנדרטי בתעשייה להסרת שיער בלייזר. זה נקרא האגודה להסרת שיער בלייזר (LHRA). ה-LHRA קיים מאז 2008 והוא מוסמך על ידי המועצה האמריקאית להתמחויות רפואיות (ABMS). ה-LHRA מציע קורסים ותוכניות הדרכה כדי לעזור לאנשים ללמוד כיצד לבצע הסרת שיער בלייזר בצורה בטוחה, יעילה וחוקית. הם גם מציעים זיכויים ללימודים מתמשכים למי שרוצה לעמוד בקצב של ההסמכות שלהם לאורך הקריירה שלהם.

האם הלייזר מסוכן?

הסרת שיער בלייזר עלולה להיות מסוכנת כאשר עוברים אותה לבד בבית. כמו כן תופעות הלוואי השכיחות ביותר של הסרת שיער בלייזר הן אדמומיות ונפיחות במקום שבו נעשה שימוש בלייזר. אלה הם בדרך כלל קלים באופיים, אך יכולים להיות חמורים יותר במקרים מסוימים. יש אנשים שחווים גם שלפוחיות שנראות כמו כוויות מדרגה שנייה לאחר הטיפול.

כאשר הלייזר משתמש בקרן אור כדי להסיר את זקיק השיער מהעור, הקרן מתרכזת באזור העור בו השערה צומחת והיא הורסת את הזקיק על ידי חימום העור והרס תאים בדרכו. הורדת שיער בלייזר עלולה להיות מסוכנת כאשר עוברים הסרת שיער בלייזר ללא כל אמצעי זהירות כגון הרכבת משקפי מגן או שימוש בכפפות. הלייזר עובר דרך שכבות שונות של העור שלך, כך שאם לא תיזהרו, אתם עלולים להסתיים בסיבוכים כמו כוויות או צלקות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים