מכשיר להסרת שיער ביתי

מכשיר להסרת שיער ביתי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

ישנם סוגים רבים של מכשירים ביתיים להסרת שיער הזמינים בשוק כיום. הם משמשים להסרת שיער מחלקים שונים בגוף. ניתן להשתמש בחלקם על חלקי גוף ספציפיים בעוד שאחרים יכולים לשמש על מספר רב של אזורים בגוף. בין המכשירים השונים תוכלו למצוא את מכשירי הלייזר, מכונות הגילוח ומכשיר האפילציה. שוק המכשירים להסרת שיער הביתיים פורח עם הרבה עיצובים ומותגים חדשים שיוצאים לשוק מדי שנה.

מכיוון שהסרת שיער נוטה להיות תהליך מייגע, אנשים רבים פונים למכשירים ביתיים להסרת שיער כדי לחסוך זמן וכסף. מכשירי הסרת שיער אינם מיועדים רק להסרת שיער מגופך. הם יכולים לשמש גם על הפנים, החזה, הרגליים ואפילו הגבות.

הסרת שיער ביתית באמצעות לייזר

הסרת שיער בלייזר הוא מכשיר להסרת שיער ביתי ואופציה מצוינת למי שרוצה להיפטר משיער גוף לא רצוי ללא הטרחה של ללכת לקליניקה או מרפאה. בנוסף, זה מושלם עבור אנשים שמחפשים תוצאות קבועות, בניגוד לשעווה שיכולה להיות כואבת וזמנית. זוהי דרך בטוחה, ללא כאבים וקבועה להסרת שיער לא רצוי מהפנים, הרגליים ומחלקים אחרים בגוף. מכשיר הלייזר הביתי יכול לשמש גם עבור גברים וגם עבור נשים כאחד וללא תופעות לוואי.

מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער הוא מכשיר המשתמש באור הלייזר להסרת שיער מהעור. ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים שניתן להשתמש בהם להסרת שיער בלייזר ביתי, כולל CO2 ו-Nd:YAG. המוצר המסחרי הראשון לשימוש ביתי הוצג על ידי Cynosure ב-2018. מכשירים אלה משתמשים בלייזרים ברמה נמוכה כדי למקד את הזקיק ולהרוס אותו מבלי לפגוע ברקמת העור שמסביב, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת עבור אלה שרוצים להסיר שיער גוף בכל זמן שמתאים להם. הם אמינים, קלים לשימוש ויעילים.

הסרת שיער באמצעות אפילציה

אפילטור הוא מכשיר שמסיר שיער מהשורש באמצעות פינצטה מסתובבת המייצרת פעולה מכנית מסתובבת. הוא משמש במסגרות מקצועיות ואישיות כאחד, כגון הסרת שיער פנים וגוף, גבות ובתי השחי. ניתן להשתמש במכשיר זה על עור רטוב או יבש. המשתמש מסובב את הראש דמוי הפינצטה של האפילטור על העור כדי להסיר שיער מהשורש על ידי לחיצה עליו כלפי מטה. אפילטור הוא מכשיר שמסיר שיער מהשורש. שלא כמו פינצטה רגילה, שעווה או גילוח, אפילטור מסיר שיער מהשורש. הוא משתמש בפינצטה מסתובבת עם ראשי מתכת כדי לתפוס ולשלוף שיער מהשורש.

האפילטור הביתי הטוב ביותר להסרת שיער קל לשימוש וללא כאבים לנשים שמחפשות פתרון מהיר להסרת שיער גוף לא רצוי. הם טובים גם לאנשים שרוצים להסיר שערות בפנים מבלי להתחיל טיפול ארוך וממוקד. האפילטורים זמינים בשני סוגים: ידני וחשמלי. ניתן להשתמש באפילטורים ידניים בבית אך הם נוטים להיות פחות יעילים מאפילטורים חשמליים. אפילטורים חשמליים הם באיכות גבוהה יותר מכיוון שיש להם מספר מהירויות, תכונת כיבוי אוטומטי, והגדרות רבות יותר מאלה הידניים.

הסרת שיער באמצעות מכונת גילוח

לא מדובר רק בהיפטרות מהשיער אלא גם בשמירה על עור נקי ורענן. עבור נשים, זו דרך לשמור על הנשיות שלהן. לגברים, זה עוזר לשמור על גבריותם ושומר על מראה צעיר ומושך. הפופולריות של הסרת שיער הובילה לפיתוח של סוגים רבים ושונים של מכשירים כגון מכונות גילוח וסכיני גילוח. מציאת מכונת הגילוח הנכונה אינה משימה קשה, אך היא דורשת מחקר מסוים. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע למכשירים ביתיים להסרת שיער והן משתנות במחיר, בתכונות ובביצועים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מכונות גילוח לשימוש ביתי, אך הפופולריים שבהם הם מכונות הגילוח לשיער וזקן. מכשירים אלה יכולים להיות עם חוטים או אלחוטיים, ובדרך כלל יש להם כלי ניקוי המחוברים אליהם. מכונות גילוח חשמליות מגיעות בצורות, גדלים ועיצובים שונים המתאימים לצרכים שונים. יש מכונות גילוח חשמליות עם ראש מיוחד לגילוח בתי שחי או קווי ביקיני בעוד שאחרים מיועדים לגברים עם זקן גדול.

איזו הסרת שיער היא גם ביתית וגם לצמיתות?

הסרת שיער היא מנהג נפוץ שרוב האנשים מבצעים על עצמם. עם זאת, התהליך יכול להיות כואב ולאורך זמן. עם כניסתה של הטכנולוגיה, הסרת שיער לצמיתות הפכה נגישה יותר. השימוש בטכנולוגיה בהסרת שיער לצמיתות הוביל לעלייה בפופולריות בקרב צרכנים רבים. למעשה, בעזרת טכנולוגיות חדשות כמו הסרת שיער בלייזר, זה יכול לקחת רק כמה דקות כדי להסיר את השיער הלא רצוי לצמיתות ומהבית.

תהליך הסרת שיער בלייזר, המשתמשת באנרגיית אור כדי לפרק ולהרוס את שורש זקיק השערה, הוא התהליך שיגרום לשיער הגוף שלכם להפסיק לצמוח לצמיתות. הסרה בלייזר היא דרך קבועה ובטוחה להסרת שיער לא רצוי. וצורה פופולרית ביותר של הסרת שיער ברחבי עולם כולו. גם האפליציה יכולה להיות מכשיר המסיר שיער לצמיתות אך האפליציה מתמקדת באזורים קטנים יותר כמו הפנים או בית השחי מאשר מתפרסת לאורך הרגליים או הזרועות.

איזה סוגים של מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער קיימים?

ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירים ביתיים להסרת שיער בלייזר. חלקם משמשים להסרת שיער לצמיתות, בעוד שאחרים מיועדים לטיפולים זמניים, והם משתנים בין ידני לאלחוטי, ניידים או נייחים ועוד. הסוג הנפוץ ביותר של מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר הוא ידני, המחייב את המשתמשים להפעיל ידנית את המכשיר ולהשתמש בו כפי שהיו עושים במחליק או מייבש שיער. מכשירים אלו הם זולים וניתן להשתמש בהם בכל סביבה. עם זאת, הם אינם יעילים עבור אזורים גדולים כמו גב או חזה.

מכשירים אלחוטיים להסרת שיער משתמשים בסוללות לכוח ויכולים לספק תוצאות עקביות יותר מאלה ידניים מכיוון שהם מספקים חום קבוע על כל האזור המטופל. מכשירים אלחוטיים מגיעים בדרך כלל עם עמדת טעינה שטוענת את כל הסוללות בבת אחת כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג שיגמר לכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים