הסרת שיער בלייזר לגבר מחירים

הסרת שיער בלייזר לגבר מחירים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר לגברים היא ענף חדש יחסית ולכן המחירים עדיין משתנים בהתאם למיקום ולטכנולוגיה. שוק הסרת שיער בלייזר לגברים נמצא עדיין בחיתוליו, אבל הוא כבר המריא עם הפופולריות של מוצרי טיפוח לגברים כמו קוצצי זקן שונים המסייעים להליך הסרת השיער. הסרת שיער בלייזר מציעה את הטוב משני העולמות – הסרת שיער לצמיתות והנוחות שבה לא צריך לגלח או לעשות שעווה. העלות של הסרת שיער בלייזר לגברים יכולה כמו כן להשתנות בהתאם למספר הטיפולים שצריכים להיעשות, כמה זמן לוקח כל טיפול, ואזורי הגוף הרצויים.

כמה עולה טיפול לייזר בודד לגברים?

העלות הממוצעת היא 200 שקלים לטיפול בודד כאשר רוב המרפאות מציעות חבילות שנעות בין שישה לעשרה טיפולים במרווחי זמן של בין חודש לחודשיים. בהתאם לאזור המטופל, טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לעלות בין 200 ל-600 שקלים. עלות הסרת שיער בלייזר תלויה בסוג הלייזר בו משתמשים וכמה טיפולים נדרשים לכל אזור נתון. הסרת שיער בלייזר היא אפשרות פופולרית לגברים שרוצים להסיר שיער גוף לא רצוי מבלי לעבור שעווה או גילוח שיכולים להיות מאוד כואבים. זוהי אפשרות טובה במיוחד עבור אנשים שיש להם שיער על הפנים או הידיים שעמיד בפני צורות אחרות של הסרה.

כמה עולים כל הטיפולים יחדיו?

הסרת שיער בלייזר לגברים היא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בשוק כיום. זוהי דרך מהירה, ללא כאבים ויעילה להסיר שיער לא רצוי עבור גברים ונשים כאחד. המחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לאזור הגוף המטופל והממוצע לכל הטיפולים הוא 5000 שקלים, אך אל תשכחו שהעלות תלויה במספר המפגשים הנדרשים. זה לא כל כך נורא אם אתם מחשבים שזה יכול להימשך עד שלוש שנים עם מספר מפגשים הדרושים במרווחי זמן שונים.

הסרת שיער בלייזר מהזקן, כמה היא עולה?

עלות הסרת שיער בלייזר בזקן תלויה בכמות השיער שצריך להסיר. ככל שהשטח גדול יותר, כך הוא יקר יותר. הסרת שיער בלייזר לזקן יכולה לעלות בין 260-360 שקלים למפגש. הסרת שיער בלייזר מאזור הזקן היא טיפול פופולרי לבעלי זקן. זהו פתרון קבוע לצמיחת שיער דליל ולא רצוי בפנים. זה אולי יכול להיות יקר, אבל זה שווה את זה אם אתם מחפשים פתרונות ארוכי טווח לזקן שלכם.

וכמה עולה להסיר שיער בלייזר מהחזה?

בהתחשב במיקומכם הגיאוגרפי, סוג הלייזר ושטח החזה שלכם, הסרת שיער בלייזר יכולה לעלות בין 300 ל-600 שקלים. כדאי לקחת בחשבון גם את הזמן שייקח לכם להיפטר מהשיער הלא רצוי וכן כמה זמן ייקח לעור שלכם להחלים מחשיפה ללייזר. הזמן הנדרש בכדי שהטיפול יראה את הצלחתו ואתם תוכלו לראות תוצאות נע בין 3-6 חודשים.

כמה יעלה להסיר שיער בלייזר מכל הגוף?

הסרת שיער בלייזר היא השקעה יקרה, אך משתלמת לטווח הארוך. אם אתם צריכים לבחור בין הסרת שיער בלייזר לבין גילוח או שעווה, לכו על הסרת שיער בלייזר. עלות הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למקום מגוריכם. באזורים מסוימים, עלות הסרת השיער בלייזר זולה יותר מאשר באזורים אחרים בשל תחרות בין הספקים. העלות הממוצעת לטיפול הסרת שיער בלייזר מכל הגוף נע בין 1700 ל-2600 עבור טיפול בודד. זוהי אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער לצמיתות וניתן להשתמש בה כמעט בכל חלק בגוף, כולל גבות, חזה, גב, סנטר וכפות רגליים.

אפשר להסיר בלייזר שיער מהגב? כמה זה עולה?

הסרת שיער בלייזר מהגב יכולה לעלות בין 500-700 שקלים לטיפול בודד. המחיר תלוי בכמות השיער שצריך להסיר בלייזר וכמה זמן לוקח לעור להחלים לאחר מכן. עלות הסרת שיער בלייזר מהגב יכולה להשתנות בהתאם לאזור המטופל ולמספר הטיפולים הדרושים להסרת כל השערות הבלתי רצויות. חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר מהגב עלולה להיות כואבת ועלולה לגרום לתגובות עור מסוימות, לכן חשוב להתייעץ עם הרופא לפני ביצוע הסרת שיער בלייזר.

מה בנוגע לעורף?

הסרת שיער בלייזר היא חלופה פופולרית לגילוח ושעווה. זהו פתרון קבוע שאינו דורש תחזוקה. עלות הסרת שיער בלייזר בעורף נעה בין 150 ל-300 שקלים. גם פה זה תלוי בכמה מפגשים נדרשים לכל אזור בגוף וכמה גדול השטח. חלק מהמכונים מציעים הנחות או טיפולים בחינם ללקוחות הראשונים או לאלו שנרשמים לעסקת חבילה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים