זריקת PRP לברך

זריקת PRP לברך – פתרון טבעי לכאבים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפולי זריקת PRP לברך מתבצעים על ידי שיטה ייחודית שמעניקה תוצאות מרשימות ומסייעת להפחית בכאבים באזור. שיטת הטיפול הזו צוברת פופולרית רבה בשנים האחרונות ומעניקה פתרון יעיל למצבים של כאבי ברכיים ופציעות ספורט. החומר הייחודי מכיל כמות גבוהה של חלבונים ופקטורי גדילה ומאפשר לחדש את התאים, הרקמות, הגידים והשרירים. PRP מתחקה אחר תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ובכך הוא מאפשר להעניק למטופלים פתרון טבעי ומהיר לכאבים. הזריקות מכילות חומר עצמוני, מה שהופך את ההליך לבטוח במיוחד עם מינימום תופעות לוואי.

מהי זריקת PRP לברך ולמה הטיפול מתאים? כיצד הוא מתבצע ומה היתרונות שלו על פני שיטות טיפול אחרות? כל התשובות מחכות לכם כאן.

לפני הכל- מהי זריקת PRP ולמה היא משמשת? 

טיפולי זריקת PRP, או בשמם המלא Platelet Rich Plasma, הם שיטת טיפול ייחודית וחדשנית אשר צוברת פופולריות רבה בכל העולם בשנים האחרונות. עם התקדמות הטכנולוגיה בתחומים רפואיים שונים, הצורך במתן פתרונות מתקדמים למגוון מצבים רפואיים ואסתטיים עולה. אחד הטיפולים יעילים ביותר שקיימים היום, הוא טיפול PRP, המכונה גם טיפול פלזמה עשירה בטסיות. החומר הייחודי מאפשר לטפל בקשת רחבה של מצבים בתחומים שונים, כדוגמת תחום הרפואה האסתטית, רפואת השיניים, האורתופדיה ושיקום השיער. הטיפול החדשני עושה שימוש בחומר ייחודי אשר מופק בהליך מתקדם ונלקח ישירות מדגימת הדם של המטופל/ת. 

דגימת הדם עוברת במכשיר צנטריפוגה להפרדת מרכיבי הדם השונים ומכאן ניתן להפיק את הפלזמה העשירה בטסיות. החומר המוזרק לגוף מכיל כמות גבוהה של חלבונים ופקטורי גדילה האחראיים לבנייה והתחדשות של תאים בגוף. הזריקה מורכבת מטסיות הדם של המטופל עצמו, המופקות מהדם של המטופל/ת ולאחר מכן מוזרקות ישירות לאזור הפגוע בברך. הפלזמה העשירה בטסיות מסייעת לתהליכי הריפוי והצמיחה הטבעיים באזורים אליהם החומר מוזרק ומעניק פתרון למצבים שונים. בין השימושים השכיחים ביותר של החומר הוא בתחום האורתופדיה לטיפול בכאבי ברכיים ופציעות ספורט.

מהו טיפול זריקת PRP לברך? 

טיפול זריקת PRP לברך נחשב לשיטת טיפול מהפכנית ויעילה המיועדת למטופלים אשר סובלים מכאבי ברכיים באופן כרוני או מפציעות זמניות באזור. זריקת PRP לברך מהווה פתרון יעיל וחדשני למצבים של כאבי ברכיים ופציעות ספורט. כאבי ברכיים נחשבים לבעיה נפוצה ושכיחה מאוד בקרב אנשים רבים. הם יכולים להיגרם ממצבים שונים כגון דלקת גידים, דלקת פרקים, פציעות ספורט או בורסיטיס. רמת היעילות הגבוהה של הטיפול הייחודי הזה מאפשרת לטפל בכאבים המקומיים באופן מיטבי, עם תוצאות מרשימות והקלה משמעותית בכאבים. 

הזריקות מכילות ריכוז גבוה של חלבונים האחראיים על ריפוי, התחדשות וגדילה ומסייעות בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. החומר אינו כימי והוא לא מיוצר במעבדה, מה שהופך אותו לבטוח ביותר לשימוש עם רמת תאימות ביולוגית גבוהה מאוד לגוף האדם. כמו כן, על ידי הזרקה ממוקדת של פלזמה עשירה בטסיות דם ישירות לאזור הפגוע בברך ניתן לקדם את תהליכי הריפוי הטבעיים ולהפחית דלקתיות.

מה המטרה העיקרית של זריקת PRP לברך?

טיפולי זריקת PRP לברך מאפשרים לטפל במגוון מצבים שונים של פציעות חריפות ובפציעות כרוניות. הריכוז של החומר הייחודי ומספר הזריקות הדרוש מותאמים באופן אישי למצב של הברך ושל המטופל/ת. הטיפול מסייע לטפל בקרעים במיניסקוס, או קרעים של הרצועה הצדית בברך, דלקות בגידי הפיקה, שחיקה של הסחוסים בברך, ועוד מצבים. לטיפולי זריקת PRP לברך מגוון יתרונות, הם מסייעים להקל על הכאבים באזור ומעניקים פתרון למצבים שונים.

כמה מהיתרונות הבולטים ביותר של הטיפול הם:

  • החלמה מיטבית – זריקת PRP לברך מאפשרת להקל על הכאבים וההליך מסייע לאלפי מטופלים בכל העולם. בזכות השימוש בחומר טבעי המופק מהדם של המטופל/ת אשר עוברים את ההליך זמן ההחלמה ממנו קצר ומלווה במינימום תופעות לוואי. במקרים מסוימים תורגש אי נוחות קלה בימים שלאחר הטיפול, אשר חולפת במהרה והופכת להקלה משמעותית בכאבים באזור.
  • ריפוי ושיקום הברך – הטיפול המתקדם בשיטה החדשנית מסייע לשקם ולרפא כאבים אורתופדיים ופציעות ספורט בברכיים. ברוב המקרים הטיפול מתאים לאנשים אשר ניסו טיפולי פיזיותרפיה, תרופות אנטי דלקתיות, תרופות לשיכוך כאבים וכדומה ולא הרגישו שיפור באף דרך אחרת. 
  • שיפור באיכות החיים – ההליך החדשני של זריקת PRP לברך מעניק למטופלים שיפור משמעותי באיכות חייהם. הוא מעניק פתרון טבעי ויעיל ומסייע לחזור לפעילות במהירות ולשגרת חיים נטולת כאבים. הטיפול מאפשר לספורטאים לעסוק שוב בספורט ולשכוח מהפגיעה שהייתה להם באזור שכן לאחר ההליך היא הופכת לנחלת העבר.

מי מוסמך לבצע טיפולי זריקת PRP לברך?

הטיפול החדשני דורש רמת מיומנות ומקצועיות רבה ובשל כך הוא מתבצע על ידי רופא מומחה במרפאה או קליניקה מקצועית בלבד. במסגרת ההליך נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית וחומר ייחודי וטבעי אשר מופק ישירות מדגימת הדם של המטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. בשל כך, הרופא המומחה שמבצע את הטיפול חייב להיות בעל רמת מיומנות גבוהה וההסמכה הדרושה. התוצאות המרשימות של טיפולי זריקת PRP לברך מאפשרות להקל על כאבי ברכיים, לשפר את טווח התנועה וליהנות משדרוג של כל תחומי החיים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר מהטיפול, חשוב לבחור בקליניקה או מרפאה מקצועית ולעבור אותו על ידי רופא מקצועי בעל ניסיון.

לסיכום

טכניקת הטיפול החדשנית של זריקת PRP לברך מבוססת על שימוש בחומר טבעי אשר נלקח ישירות מדגימת הדם של המטופל/ת ומועבר במכשיר צנטריפוגה להפרדת מרכיבי הדם השונים. הטיפול נחשב לבטוח ונטול תופעות לוואי. רמת התאימות הביולוגית של החומר עם הגוף היא מקסימלית ובזכות כך אפשר לקבל תוצאות נהדרות בכל פעם. ההחלמה מההליך מהירה והוא נחשב לבטוח בעיקר בשל העובדה שהוא עושה שימוש בחומר עצמוני. הפלזמה מוזרקת לברך ומסייעת בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, מה שמאפשר חזרה מהירה לשגרה ושיפור משמעותי באיכות החיים. הטיפול החדשני הוא בין היחידים שיכולים לשים סוף לכאבי הברכיים ולהעניק תוצאות כה מרשימות בהליך אחד.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים