שיטות להסרת שיער בלייזר

שיטות להסרת שיער בלייזר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

ישנן שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המשמשות להסרת שיער מהשורש ומונעות ממנו לצמוח בחזרה. טכנולוגיית הלייזר מדויקת יותר משיטות אחרות כמו פינצטה ושעווה. שיטות הסרת שיער בלייזר כוללות צורות קבועות וזמניות כאחד. טיפולי לייזר קבועים נמשכים עד חצי שנה, בעוד טיפולי לייזר זמניים נמשכים עד שבועיים. השיטה הנפוצה ביותר היא IPL המשתמשת באנרגיית אור החודרת לעומק פני העור ומחממת מלנין בזקיקי השיער. החום גורם להם להתנפח ולבסוף למות, ומותיר מאחור משטח עור חלק.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של שיטות להסרת שיער בלייזר

לייזר Nd:YAG עם Q-switched, המכוון למלנין, והלייזר Alexandrite, המכוון לפיגמנט בעור. IPL הוא ראשי תיבות של Intense Pulsed Light. הוא משמש כטיפול לנשירת שיער ופיגמנטציה של העור. שיטה זו משתמשת במקור אור כדי להעביר פעימות אור בעוצמה גבוהה לעור כדי להרוס את הפיגמנט בזקיקים הגורמים לצמיחת שיער.

אלקטרוליזה היא שיטה להסרת שיער לצמיתות המשתמשת בזרם חשמלי כדי להרוס את שורש השערה או הזקיק, ולמנוע צמיחה מחודשת. שיטה זו יכולה להתבצע במספרה או בבית עם מכשיר שהוגדר מראש עם הגדרות ספציפיות בהתאם לסוג העור שלך ולתוצאות הרצויות. התהליך פשוט באמצעות מכונות להסרת שיער בלייזר שניתן למצוא ברוב מכוני הספא והסלונים. ישנן גם מכונות להסרת שיער בלייזר לשימוש ביתי הזמינות לרכישה באמזון או באיביי ברשתות הפארם השונות.

מה השיטה הטובה ביותר להסרת שיער בלייזר?

הדרך הטובה ביותר להסיר שיער לא רצוי היא באמצעות לייזר. ניתן להשתמש בשיטה זו על כל סוג עור ולא תגרום לגירוי או אדמומיות בעור. החיסרון של שיטה זו הוא שיכול לקחת עד שלושה מפגשים עד שרואים תוצאות, מה שיכול להיות די יקר כשחושבים על העלות של טיפולי הסרת שיער בלייזר. עלויות טיפול הסרת שיער בלייזר משתנות בהתאם למיקום שלכם ובאיזה סוג מכשיר לייזר אתם משתמשים, אך לרוב הן נעות בין 250 ל-500 שקלים למפגש.

שיטות מסוימות משתמשות בלייזר הפולט פולסים של אור, בעוד שאחרות משתמשות באלומות אור מתמשכות. השיטה הפופולרית ביותר משתמשת בלייזר הפולט פולסים, אשר פולטים התפרצויות קצרות של אור עז המפרקות את הפיגמנט בזקיק השערה והורסות אותו. הדרך הטובה ביותר להסיר שיער לא רצוי היא להתייעץ עם רופא העור שלכם לפני קבלת כל סוג של טיפול בלייזר מכיוון שהם יוכלו לומר לכם אם זה בטוח לסוג העור שלכם ואיזה סוג לייזר יהיה הטוב ביותר עבורכם.

כמה זמן לוקח כל טיפול?

בהתאם לאזור המטופל, הסרת שיער בלייזר יכולה להימשך בין 20 דקות לשעה או יותר. הזמן הדרוש לכל טיפול משתנה גם בהתאם לכמה זמן לוקח לעור שלכם להחלים לאחר כל טיפול. טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להיות כואבים בגלל החום של אנרגיית הלייזר, לכן חשוב להשתמש בקרם הרדמה או בקרם מאלחש לפני שעושים טיפול. באופן כללי, טיפולי הסרת שיער בלייזר אורכים בדרך כלל כ-45 דקות בכל מפגש. הזמן הדרוש לכל מפגש תלוי בסוג הלייזר שבו נעשה שימוש ובכמות השיער שהוסר.

איך מתבצע טיפול הסרת שיער בלייזר?

טיפול הסרת שיער בלייזר הוא הליך קוסמטי פופולרי המשמש להסרת שיער מהשורש. קיימים סוגים שונים של טיפולי הסרת שיער בלייזר ולכל אחד יש את שיטת היישום שלו. טיפול הסרת שיער בלייזר מתבצע לרוב בלייזר על פני העור. זה עובד על ידי חימום המלנין בעור וההרס שלו, מה שעוצר את השיער מלצמוח בחזרה. התהליך כולל שימוש בלייזר להסרת השיער מהשורש, ולאחר מכן מריחת קרמים ותחליבים ועיסוי האזור. הסרת שיער בלייזר בטוחה לרוב המטופלים, אך היא עלולה לגרום לאדמומיות, נפיחות, כאב, שלפוחיות או קילוף עור. תופעות הלוואי הללו יחלפו בדרך כלל לאחר שבוע עד שבועיים של טיפול.

הסרת שיער בלייזר היא הליך המשתמש באנרגיית אור כדי להסיר שיער על ידי מיקוד הפיגמנט בזקיק השערה. תהליך הסרת שיער בלייזר מתחיל בקרם הרדמה מקומי להרדמת העור. לאחר מכן הלייזר מכוון לפיגמנט בזקיק השערה ומכוון אליו באנרגיית אור, אשר הורסת אותו.

אפשר לעבור הסרת שיער בלייזר בבית?

כן, אפשר לעבור הסרת שיער בלייזר בבית. הסרת שיער בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר משיער לא רצוי בגוף. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מכונות טיפול בלייזר, אשר זמינות בסלונים ובמכוני ספא. עם זאת, אנשים שאין להם גישה למכונות אלו או שאינם רוצים להוציא עליהם כסף יכולים לבחור בטיפולי הסרת שיער בלייזר בבית. חשוב לציין שלא כל השיטות להסרת שיער בלייזר בטוחות לכולם, לכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתחליטו על השיטה המתאימה לכם ביותר.

הסרת שיער בלייזר היא שיטת הסרת שיער לצמיתות המשתמשת באנרגיית אור אינטנסיבית כדי להרוס את זקיק השערה. זהו טיפול נפוץ בשימוש על ידי רופאי עור, מספרות וקוסמטיקאיות. כיום ניתן לעבור הסרת שיער בלייזר בבית בעזרת מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר. עליכם להשתמש במכשיר להסרת שיער בלייזר בעל טיימר מוגדר מראש. עליכם להשתמש באורך הגל הנכון לגוון העור שלכם על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. וכמובן אל תבצעו הליך זה בשום חלק אחר בגופך מלבד אלו הממוקדים.

אפשר לעבור הסרת שיער בלייזר בימות הקיץ?

יש אנשים שאומרים שלא ניתן לעבור הסרת שיער בלייזר בקיץ מכיוון שחום השמש יגרום נזק לזקיקים ויהפוך אותם לרגישים יותר לאור ולשבירה. הם גם מוסיפים ואומרים שאתם יכולים לנסות לעשות את זה במהלך החורף, כאשר יש פחות אור שמש ויותר זמן לריפוי. בקיץ קשה לעבור הסרת שיער בלייזר מכיוון שקרני השמש עלולות לפגוע בעור. ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בקיץ אך לא מומלץ בגלל מדד ה-UV הגבוה והסיכון המוגבר לכוויות שמש. כמו כן, תהליך הסרת שיער בלייזר אינו מומלץ לאנשים הנוטלים תרופות או סובלים ממחלות עור כגון רוזציאה או פסוריאזיס.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים