הסרת שיער בלייזר בפתח תקווה

הסרת שיער בלייזר בפתח תקווה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

המרפאה הראשונה להסרת שיער בלייזר בישראל נפתחה בפתח תקווה בשנת 2008. מרפאה זו מציעה טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים ונשים כאחד, במחירים המתחילים ב-500 שקלים לפגישה בודדת. הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי שימוש באור בעל אנרגיה גבוהה להסרת השערות מהזקיק. אור זה נספג לאחר מכן על ידי המלנין בעור, מה שמוביל להרס של שערות אלו. בהסרת שיער בלייזר, אין מחטים או כל כאב אחר המעורבים בתהליך זה. הלייזר גם מוודא שלא יישארו צלקות לאחר הטיפול. זה לא פולשני וקבוע, אבל זה לא תמיד בטוח עבור אנשים מסוימים.

הסרת שיער בלייזר בפתח תקווה

הסרת שיער בלייזר בפתח תקווה יכולה להתבצע במכוני יופי, מספרות, מרפאות וקליניקות פרטיות. אזורי הגוף מהם ניתן להסיר שיער בלייזר הם הפנים, הזרועות, הרגליים, קו הביקיני ובית השחי. טיפול זה יכול להיות יקר יותר משיטות אחרות כמו שעווה או גילוח אבל מדובר בטיפול שמחזיק מעמד זמן רב יותר ויש לו פחות תופעות לוואי.

מהן תופעות הלוואי של הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא פרוצדורה קוסמטית פופולרית המסירה שיער לא רצוי מהעור באמצעות אנרגיית אור. תופעות הלוואי של הסרת שיער בלייזר הן בדרך כלל זמניות ומתונות. הן כוללות אדמומיות, נפיחות ושלפוחיות על העור. היא צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיודעים איך להשתמש בה ביעילות. במקרים חמורים יותר זה יכול גם להוביל להיווצרות קלואידים או צלקות היפר-טרופיות. חלק מהאנשים חווים כאב במהלך ההליך עקב כוויות לייזר או פציעות תרמיות מקרן הלייזר עצמה. עם זאת, היא שיטה יעילה להסרת שיער מהגוף ומצמצמת את זמן הגילוח והעלויות.

איך מטפלים בכווייה שנעשתה מהסרת שיער בלייזר?

כוויות מהסרת שיער בלייזר ניתנות לטיפול באמצעות מוצרי עזרה ראשונה ללא מרשם כמו ג’ל אלוורה או קרם הידרו-קורטיזון. יחד עם זאת הניחו קומפרס קר על האזור הפגוע למשך כ-15-20 דקות, אם זה מציק לכם קחו משככי כאב מקומיים, עם קבלת מרשם מרחו משחה אנטיביוטית מקומית ובין לבין מרחו קרמים עתירי לחות. אם אתם חווים אי נוחות או כאב לאחר הסרת שיער בלייזר, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי.

כמה זמן צריך להמתין בין טיפול לטיפול?

בדרך כלל לוקח בערך 3-4 שבועות עד ששערות חדשות יצמחו בחזרה ולעור סביב האזור המטופל להתאושש לחלוטין. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על משך הזמן שלוקח לראות תוצאות מטיפול הסרת שיער בלייזר. גורמים אלה כוללים את סוג הלייזר שנעשה בו שימוש, האזור המטופל וצבע העור והשיער של האדם המטופל. משך הזמן תלוי בצמיחת השיער הטבעית של האדם, באיזו תדירות הוא מתגלח וכמה טיפולים הוא צריך. טיפולי הסרת שיער בלייזר מיועדים לאנשים שרוצים תוצאות קבועות לאורך זמן. הם גם נהדרים לאנשים שיש להם עור רגיש ואינם רוצים להשתמש בקרם או משחה שיגרמו לגירוי.

איפה אפשר למצוא הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הליך שמסיר שיער לא רצוי ומאט את הצמיחה המחודשת. יש הרבה מקומות שאפשר להגיע אליהם כדי לבצע הסרת שיער בלייזר, ויש גם כמה מקומות שמציעים רק הסרת שיער בלייזר. אם אתם מחפשים טיפולים מתקדמים יותר, או אם אתם פשוט לא מרגישים בנוח לעשות זאת בעצמכם, אז תוכלו ללכת למרפאות, סלוני יופי, קליניקות פרטיות ועוד. ניתן למצוא שירותי הסרת שיער בלייזר ברוב הערים בישראל החל מפתח תקווה ועד לאילת.

כמה עולה טיפול אחד של הסרת שיער בלייזר

עלות טיפול הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לסוג הטיפול והאזור בו הוא מתבצע. טיפולי הסרת שיער בלייזר הם יקרים, אך הם עדיין זולים יותר משעווה או אלקטרוליזה. טיפולים אלו יכולים להיעשות בקליניקה או בבית, עלות טיפול אחד של הסרת שיער בלייזר כ-450 שקלים ויכול להגיע עד 2,000 שקלים עבור טיפולי גוף מלא. נכון, טיפולי הסרת שיער בלייזר הם בדרך כלל יקרים יותר מצורות אחרות של הסרת שיער אך משתלמות בטווח הארוך כאשר השיער נעלם לצמיתות בשונה משיטת השעווה או הגילוח

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים