מכשירים להסרת שיער בלייזר מה האופציות

מכשירים להסרת שיער בלייזר – מה האופציות?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר קיימת כבר למעלה מ-20 שנה והיא מוכרת כדרך בטוחה ויעילה להסיר שיער מהשורש. בעבור הסרת שיער קיימים מכשירים רבים להסרת שיער בלייזר והם מגיעים בצורות וגדלים רבים. חלקם נועדו למקד לאזור ספציפי בעוד שחלקם יכולים לשמש במספר אזורים בו-זמנית. הסוג הנפוץ ביותר הוא מכונת ה-IPL (Intense Pulsed Light), המשתמשת בקרן אור כדי למקד ולהרוס את תאי הפיגמנט שגורמים לצמיחת שיער לא רצויה.

מה זה לייזר IPL?

טכניקת IPL היא טכניקת הסרת שיער בלייזר המשתמשת באור כדי להסיר שיער לא רצוי מהעור. זוהי טכניקה פופולרית להסרת שיער פנים, שיער גוף ושיער ערווה. לייזר IPL פולט פולסי אור אשר נספגים בפיגמנטים שבעור, וגורמים להם להתחמם ולהרוס את הפיגמנטים. תהליך זה הורס את כל זקיקי השיער הלא רצויים על פני העור שלכם. לייזר IPL נפוץ במרפאות עור וכן במכוני ספא וקליניקות המתמחות בהסרת שיער בלייזר.

מכונת לייזר IPL משמשת לרוב להסרת שיער בפנים, בזרועות, ברגליים ובקו הביקיני. הן יכולות לשמש גם לגב, לחזה ולצוואר, אבל הן לא כל כך יעילות באזורים אלה, כי הם דורשים יותר זמן להחלים. התהליך יכול לקחת בין 30-90 דקות בהתאם לאזור.

איזה עוד סוגי לייזר קיימים להסרת שיער?

סוגי הלייזרים העיקריים הם Alexandrite, Nd:YAG, ו-Ruby. הלייזר Alexandrite משמש לבהירים אך גם לאדומי שיער ולאנשים עם שיער חום בינוני עד כהה. זאת מכיוון שיש לו אורך גל ארוך יותר מלייזרים אחרים. הלייזר Nd:YAG משמש ברוב המקרים מכיוון שיש לו תפוקת אנרגיה גבוהה והוא יכול לכוון למספר גוונים של שיער בבת אחת. הוא יעיל גם על גווני עור כהים בשל אורך הגל הקצר שלו. ולייזר Diode משמש למטופלים שיש להם גווני עור כהים יותר מכיוון שיש לו אורך גל קצר יותר מאשר אחרים.

עוד קצת על לייזר Alexandrite

הלייזר Alexandrite הוא לייזר להסרת שיער שהוצג לראשונה בשנת 2000. הוא שימש להסרת שיער מאז, אך רק בשנת 2015 הוא התחיל להיות פופולרי. הלייזר משתמש באור סגול להסרת שיער ומשמש גם להסרת קעקועים. ניתן להשתמש בלייזר Alexandrite על כל סוגי וצבעי העור, אך הוא היעיל ביותר לבעלי עור בהיר. Alexandrite הוא סוג של לייזר המשתמש בגביש Alexandrite כדי ליצור אור אינפרא אדום. זהו כלי יעיל להסרת שיער.

עוד קצת על לייזר Ruby

הסרת שיער בלייזר Ruby היא טכנולוגיה המשתמשת באורך גל של אור כדי להסיר שיער מהשורש. היא הוכחה כאחת השיטות היעילות ביותר להסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר Ruby יכולה לשמש על כל סוגי וצבעי העור, כולל עור כהה. ניתן להשתמש בו גם על כל צבעי השיער והמרקמים, כולל שיער מתולתל או עדין. למרות שטכנולוגיה זו היא חדשה יחסית, היא תופסת תאוצה בתעשיית היופי לאחרונה מכיוון שהתוצאות שלה לאורך זמן דומות לטיפולי לייזר מקצועיים כמו IPL.

הלייזר המשמש להסרת שיער בלייזר Ruby מתמקד בפיגמנט הגורם לצמיחת שיער לא רצויה בשם מלנין, מה שהופך אותו ליעיל בהסרת שיער כהה.

ובל נשכח את הלייזר Nd:YAG

הלייזר Nd: YAG הוא סוג של לייזר המשמש להסרת שיער ולחידוש העור. הוא משמש גם בתחום הרפואי להסרת גידולים ורקמות לא רצויות. הלייזר ND: YAG הוא טיפול לייזר המשתמש באור קרוב לאינפרא אדום להסרת שיער. זה נחשב לאחד הלייזרים החזקים ביותר להסרת שיער.

מה בנוגע למכשיר לייזר ביתי להסרת שיער?

יש הרבה אפשרויות למכשירי הסרת שיער בלייזר ביתיים. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. לחלקם יש מגוון רחב יותר של גווני עור, אחרים סבירים יותר, וחלקם עשויים להיות קלים יותר לשימוש או בעלי מגוון רחב יותר של הגדרות. לפי ההגדרות של הלייזרים השוני המשמשים במכשירים להסרת שיער בלייזר, תוכלו להבין איזה מכשיר יותר נכון לכם מבחינת גוון העור שלכם וצפיפות השערות באזורים השונים בגופכם או בפניכם.

איך לבחור טיפול לפי מכשיר להסרת שיער בלייזר?

לכל לייזר יתרונות וחסרונות משלו. וכאשר אתם בוחרים את הטיפול שלכם לפי מכשיר להסרת השיער בלייזר, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: סוג השיער שיש לכם, כמה זמן תצטרכו לכל טיפול, סוג העור שלך, מחיר השימוש במכשיר. אפשר להסכים שישנם מכשירים רבים להסרת שיער בלייזר הזמינים בשוק. חלקם יקרים יותר מאחרים. אם אינכם בטוחים איזה לייזר הכי מתאים לגוון העור והשיער שלכם תמיד תוכלו להיוועץ עם רופא עור או אפילו עם הקליניקה בה אתם שוקלים לבצע את הטיפולים.

האם העלות משתנה בין מכשיר למכשיר?

כן, עלות הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למכשיר ולמספר הפגישות שאתם צריכים. המחירים נעים בין 400 שקלים ל-600 לכל מפגש, בהתאם למכשיר הלייזר בו בחרתם להשתמש. קליניקות רבות מעדיפות להעמיד לרשותן את המכשור הטכנולוגי הגבוה ביותר בעבור התוצאות המשתלמות ביותר אך דבר זה עשוי לבוא על חשבונכם כאשר אתם תשלמו יותר בעבור המכשור המתקדם של אותן קליניקות.

מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר – גדול או קטן?

התקדמות בטכנולוגיית הלייזר מאפשרת להשתמש במכשירים קטנים יותר במקום הגדולים שהיו נחוצים פעם. מכשיר לייזר גדול יכול לעלות עד 30 אלף דולר בעוד שמכשיר קטן יכול לעלות כ-אלף דולר. אנשים רבים בוחרים במכשירים הקטנים הללו מכיוון שהם זולים יותר וקלים יותר לטיפול ושימוש בהשוואה למקביליהם הגדולים יותר. מכשירי הסרת שיער בלייזר מגיעים במגוון גדלים ומחירים, אך רוב הזמן, אנשים הולכים על המכונה הגדולה להסרת שיער בלייזר מכיוון שהיא זולה יותר ויש לה נקודת מכירה גבוהה יותר. עם זאת, ייתכן שהם לא יוכלו להתאפק כשזה מגיע לנוחות ולקלות המגיעים בשימוש במכשיר קטן יותר.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים