הסרת שיער בלייזר בתל אביב

הסרת שיער בלייזר בתל אביב

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר היא טיפול העושה שימוש באנרגיית אור כדי להרוס את זקיקי השיער ולמנוע שיער חדש לצמוח. זהו טיפול שניתן למצוא במכוני יופי רבים הפועלים בתל אביב. תל אביב היא עיר שעברה שינויים רבים במהלך השנים. היא הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים ועולים חדשים המחפשים התחלה חדשה. תל אביב היא למעשה מובילה בתעשיית הסרת שיער בלייזר, כאשר רבות מהמרפאות המובילות מציעות טיפולים נוחים ללקוחותיהן. עם מחירים נמוכים כל כך, קל להבין מדוע אנשים רבים בוחרים בהסרת שיער בלייזר על פני שיטות אחרות להסרת שיער כמו שעווה או גילוח.

תל אביב היא אחת הערים היפות בעולם, אז הגיוני שאנשים ירצו שהעור שלהם יראה כמה שיותר טוב. הסרת שיער בלייזר בתל אביב יכולה לעזור להם להשיג מטרה זו על ידי הסרת שיער מגופם, העלמת כתמים כהים והענקת עור זוהר ובריא יותר.

איפה אפשר למצוא טיפולי הסרת שיער בלייזר בתל אביב?

המקומות הנפוצים ביותר לבצע הסרת שיער בלייזר הם מכוני יופי, קליניקות מרפאות ומכוני ספא. יש אנשים שמעדיפים לעשות את זה בבית, אבל ההמלצה היא להתייעץ קודם עם אנשי מקצוע כדי לא לפגוע בטעות בעור או בעיניים בעת השימוש במכשיר הלייזר הביתי. אפשר למצוא מכשירי לייזר ביתיים ברשתות הטיפוח השונות וכן בחנויות החשמל השונות. מכשירים אלו זמינים גם לרכישה באינטרנט במידת הרצון והצורך.

כמה עולה טיפול הסרת שיער בלייזר בתל אביב?

טיפולי הסרת שיער בלייזר הם בדרך כלל יקרים יותר משיטות אחרות להסרת שיער גוף לא רצוי, אך הם גם נחשבים יעילים, מהירים ומשתלמים יותר. טיפול הסרת שיער בלייזר יכול לעלות בין 300 ל-700 שקלים בהתאם לכמות הזמן ומספר הפגישות הנדרשות. חשוב לציין שלאזורים שונים יש תמחור שונה, ולכן עדיף לבדוק עם מרפאה מקומית עלויות מדויקות יותר. חשוב לציין שעלות טיפול הסרת שיער בלייזר משתנה ממרפאה למרפאה, ומאדם לאדם. זה תלוי גם בסוג השיער שאתם רוצים להסיר.

איך זה בעצם עובד?

הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי מיקוד למלנין המצוי בזקיק השערה. הלייזר מכוון למלנין כך שניתן להסירו ולהרוס את זקיק השערה. הלייזר עובד בדרך כלל על אנשים כהי עור בצורה טובה יותר זאת מכיוון שהלייזר מצליח למקד את המלנין שנמצא בעור שלהם, מה שהופך את השיער שלהם לכהה יותר וניתן להסרה משל אנשים אחרים. תהליך זה עשוי להימשך עד ארבעה חודשים לתוצאות מלאות, אך ניתן להפחית אותו למספר שבועות בלבד עם תחזוקה נאותה.

הסרת שיער בלייזר עובדת על שיער בהיר?

הסרת שיער בלייזר עובדת על שיער בהיר. ישנם שני סוגים של הסרת שיער בלייזר: IPL (Intense Pulsed Light) ולייזר אלכסנדריט. הסיבה לכך היא שהלייזר מכוון לפיגמנט בשיער ולא לקווצות. זה יעיל עבור אנשים עם שיער בלונדיני או אפור מכיוון שהם יכולים לכוון גם לפיגמנטים בצבעים האלה. עם זאת הכל תלוי בלייזר ובצבע השיער הספציפי. אם יש לכם שיער חום בהיר או בלונדיני, יהיה סיכוי קטן שהסרת השיער באמצעות לייזר לא תעבוד בצורה הכי טובה או אפקטיבית.

אם כבר בתל אביב, אפשר ללכת לים אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא פתרון קבוע אבל זה לא אומר שלעולם לא תוכל ללכת לים, רק איזה יום או יומיים לאחר הטיפול. אם יש לכם עור רגיש והעור שלכם כבר נוטה לגירוי, אז כדאי לחשוב פעמיים לפני שהולכים לים. עדיף להמתין כמה ימים לאחר הסרת השיער בלייזר כדי לתת לעור שלכם לנוח מהפולסים של האור שקיבל ועד שייחשף מחדש לאור השמש, שגם הוא חזק מאוד ויכול להזיק לעור שלכם.

אפשר להתקלח אחרי הסרת שיער בלייזר?

אפשר בהחלט להתקלח לאחר הסרת שיער בלייזר, אך קיימת המלצה לפיה כדאי להמתין לפחות 24 שעות לאחר הטיפול. כך, הנקבוביות פתוחות ויש פחות סיכוי לזיהום. לאחר הסרת שיער בלייזר, אתם עלולים לחוות גירוי ויובש בעור. אם זה קורה, נסו למרוח קרם לחות על בסיס שמן כדי לעזור להרגיע את העור שלכם. מומלץ להסיר את השאריות העודפות מהעור אותן יש להסיר בעזרת מגבת או מטלית לחה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים