הסרת שיער בלייזר בבני ברק

הסרת שיער בלייזר בבני ברק

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר עובדת על ידי מיקוד המלנין בזקיק השיער וההרס שלו. הסרת שיער בלייזר לא בהכרח לצמיתות זאת מפני שישנם גורמים רבים שקובעים האם הסרת השיער בלייזר תעבוד במלואה או לא. גורמים כמו גוון העור והגנטיקה שלכם תופסים חלק גדול בקביעה אם הסרת שיער בלייזר תתפוס במאת האחוזים או לא. הטכנולוגיה של הסרת שיער בלייזר התפתחה עם השנים והפכה למתקדמת ויעילה יותר בהסרת שיער לא רצוי, במיוחד באזורים כמו רגליים, בית השחי וקו הביקיני.

איפה אפשר למצוא מכונים להסרת שיער בלייזר?

בישראל יש מגוון רחב של מכונים המציעים שירותי הסרת שיער בלייזר. הם פרושים ברחבי הארץ ותוכלו מכוני הסרת שיער בלייזר בבני ברק, תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע ועוד. בישראל יש מספר גבוה של מכונים להסרת שיער בלייזר בשל הביקוש הרב לשירותים מסוג זה. המדינה דורגה כאחת מחמש המדינות המובילות שיש להן הביקוש הגבוה ביותר לטיפולים ושירותים כאלה.

למי מיועד הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הנושא החם בשנים האחרונות. עם יותר ויותר אנשים שעוברים תהליכי הסרת שיער בלייזר, אי אפשר שלא לתהות למי זה מתאים ולמי זה לא. אפשר להגיד שהשיטה יעילה וניתן להשתמש בה גם בגווני עור בהירים וגם בגווני עור כהים. ייתכן ויהיו שינויים במספר הטיפולים מאדם לאדם אך בטווח הארוך תוכלו לראות את השינוי קורה בין אם לצמיתות ובין אם בדילול משמעותי של צמיחת השערות שלכם.

באיזה אזורים בגוף ניתן לעשות הסרת שיער בלייזר?

ניתן לעשות הסרת שיער בלייזר באזורים בגוף כמו החזה, הגב, המפשעות, הבטן, בתי השחי ובאזורים נוספים. כאשר הסרת השיער היא הליך שמשתמש בלייזר כדי להרוס את זקיקי השיער בעור, ניתן להשתמש בה בכל אזור בגוף בו יש שיער לא רצוי. זה כולל גם את הקרקפת, הפנים, הרגליים ועוד.

האם הסרת שיער בלייזר מזיקה לבריאות?

הסרת שיער בלייזר היא שיטה המשתמשת באנרגיית אור להסרת שיער לא רצוי. השיטה משתמשת במכשירי הסרת שיער כגון לייזר ה-IPL, המשתמשת באור פועם כדי להסיר שיער לא רצוי. טיפולי לייזר בטוחים ויעילים מכיוון שהם מכוונים רק לפיגמנט בעור, לא לעור עצמו. הם אינם משתמשים בחום או בכימיקלים, והם פחות כואבים משעווה. אמנם אין תופעות לוואי ארוכות טווח ידועות מטיפולי לייזר, אבל הטיפול עצמו יכול להזיק מאוד לעיניים שלכם אם אתם לא עוטים משקפי בטיחות.

האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

הכאב הקשור להסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם לסוג העור של האדם, אבל זה יכול לכאוב פחות מאשר שעווה או גילוח. הסרת שיער בלייזר היא שיטה להסרת שיער המשתמשת בלייזר כדי למקד את זקיק השיער ולהרוס אותו. הסרת שיער בלייזר עלולה להיות כואבת אם האזור המטופל רגיש. תחושות עור כגון עקצוץ, צריבה, עקצוץ או גירוד שכיחות במהלך הטיפול. חלק מהאנשים עלולים לחוות אדמומיות או נפיחות באזור המטופל לאחר הטיפול.

האם הסרת שיער בלייזר מכהה את העור?

הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום להכהות העור, כאשר הסרת שיער בלייזר מכהה את העור, היא עלולה להשאיר אחריה צלקות קטנות או היפר-פיגמנטציה על העור. זה גם גורם לשינויים מסוימים בצבע העור ויכול לגרום לו להיראות חום או אדמדם יותר מהרגיל. הלייזר חודר עמוק לתוך שכבת האפידרמיס של העור, אשר לאחר מכן מתחמם והורס זקיקים המייצרים תאי שיער. זה מקשה על שיערות חדשות לצמוח בחזרה לאחר טיפול.

כמה זמן צריך לחכות בין טיפול לטיפול?

אם אתם תוהים כמה זמן צריך לחכות בין טיפול לטיפול להסרת שיער בלייזר, זמן ההמתנה הממוצע הוא כשישה שבועות. לאחר שישה שבועות של המתנה, העור שלכם ירפא לחלוטין ומוכן לטיפול הבא. הזמן בין טיפול לטיפול משתנה בהתאם לסוג הלייזר בו נעשה שימוש ורמת הטיפול הנדרשת.

מה צריך לעשות אחרי טיפול?

טיפולים יכולים לפעמים לגרום לגירוי עור ואדמומיות. עליכם להימנע משימוש בכל סוג של קרם או ספריי על האזורים המטופלים לפחות 24 שעות לאחר הטיפול. כמו כן, הימנעו כמה שיותר מלהיחשף לאור השמש ישירות (כלומר אל תלכו לים ישר אחרי טיפול), וחכו כמה שעות גם עם המקלחת. בקיצור, תנו לעור שלכם לנוח לפני שאתם חוזרים לשגרת היום יום שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים