הסרת שיער בלייזר ברמת גן

הסרת שיער בלייזר ברמת גן

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הסרת שיער בלייזר היא שיטה נפוצה מאוד להסרת שיער המשמשת גם אנשי מקצוע וגם בבית. ישנם סוגים שונים של הסרת שיער בלייזר, בהתאם לסוג הלייזר המשמש להסרת השיער. שלושת סוגי הלייזרים הנפוצים הם Nd:YAG, Alexandrite ו-Diode. לייזרים אלה שונים באופן שבו הם פועלים ובמה שהם יכולים לטפל. הלייזר Nd:YAG הוא לייזר בעל אנרגיה נמוכה המסיר שערות כהות תוך השארת שערות בהירות שלמות. לייזר Alexandrite פועל על ידי חימום הפיגמנט בזקיק והריסתו מבלי לפגוע ברקמה הסובבת. ולייזר Diode פועל על ידי שימוש בגלי אור עתירי אנרגיה כדי להרוס את זקיקי השיער מבלי לפגוע ברקמה הסובבת.

איזה לייזר הכי יעיל להסרת שיער?

ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים המשמשים להסרת שיער. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלו, אך הלייזר הפופולרי ביותר הוא הלייזר Nd:YAG. לייזר Nd:YAG הוא כלי רב עוצמה בהסרת שיער מכיוון שניתן להשתמש בו כדי להסיר שיער כמעט מכל חלק בגוף. זה פועל על ידי פליטת קרן אור החודרת לעומק העור, המכוונת לתאים באפידרמיס ולפיגמנט המלנין. השימוש הנפוץ ביותר בלייזר זה הוא להפחתת שיער לצמיתות באזורים כמו ידיים, רגליים, חזה, גב ופנים.

האם אפשר למצוא הסרת שיער בלייזר ברמת גן והסביבה?

מרכז הארץ ידוע בהיותו הומה ופעיל. ניתן למצוא מכוני הסרת שיער בלייזר ברמת גן וסביבתה המתמחים בטכניקה זו. מכונים אלו מציעים טיפולי הסרת שיער בלייזר במחיר משתלם, מה שהופך אותה לפופולרית בקרב תושבי רמת גן. הסרת שיער בלייזר קיימת מאז שנות ה-80 אך רק לאחרונה הפכה לפופולרית בשל היעילות והבטיחות שלה.

מה צריך לדעת לפני שעושים טיפול הסרת שיער בלייזר?

הטיפולים נמשכים בדרך כלל בין 6-12 מפגשים ומניבים תוצאות טובות אם נעשים כראוי. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הכרוכים בטיפולי לייזר כולל אדמומיות ונפיחות שעלולים להימשך עד חודש לאחר טיפול. חשוב לשים לב לעור לאחר כל טיפול ולוודא שהוא מחלים בצורה מלאה. זהו הליך בטוח כאשר נעשה על ידי איש מקצוע מנוסה.

אפשר לעשות הסרת שיער עם מכשיר לייזר בבית?

קיימות אפשרויות רבות להסרת שיער בלייזר ביתי, כולל הלייזרים החדשים והמשופרים שהם חזקים ויעילים מאי פעם. כן, אפשר לעשות הסרת שיער בלייזר בבית, אבל צריך להקפיד על בטיחות העור. מכיוון שמשתמשים בלייזרים להסרת שיער וטיפולי עור אחרים, הם עלולים לגרום לנזק קבוע אם לא מטופלים כראוי, לכן חשוב להשתמש במכשיר מקצועי להסרת שיער בלייזר שנבדק על ידי רופאי עור. הסרת שיער בלייזר אפשר לעשות בבית בעזרת מכשירים כמו IPL או Nd:YAG.

השיער חוזר לצמוח אחרי הסרת שיער בלייזר?

השיער אינו צומח מחדש לאחר הסרת שיער בלייזר. הלייזר מכוון לזקיק השערה והורס אותו, כך שהשיער לא יכול לצמוח בחזרה. מה שבעצם קורה זה שהשיער צומח מחדש לאחר הסרת השיער, אך הוא אינו קבוע. הסרת שיער בלייזר מסירה לצמיתות את זקיק השערה וממריצה צמיחת שערות חדשות. צמיחה מחודשת של שיער לאחר הסרת שיער בלייזר אינה לצמיתות והיא תמשיך לצמוח עד שתעבור מספיק טיפולי לייזר שימיסו לצמיתות את הזקיק.

תוך כמה זמן רואים תוצאות אחרי שעוברים הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא תהליך שיכול להימשך עד שישה חודשים כדי שתוכלו באמת לראות תוצאות. עם זאת, ייתכן שתראו כמה שינויים בשבועות הראשונים, אבל זה באמת יהיה מורגש לאחר כארבעה שבועות. הסרת שיער בלייזר היא לא פתרון מהיר. לוקח קצת זמן לראות תוצאות, אבל זה יכול להיות שווה לחכות. חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר יכולה לעבוד על כל אחד עם כל גוון עור ויכול להפיק תועלת רבה מטיפול זה.

כמה זמן לוקח כל טיפול?

הזמן הממוצע לפגישה אחת הוא כשעה אבל זה יכול לקחת בין 10-60 דקות, תלוי בעובי השערות. משך הזמן שלוקח לכל טיפול הסרת שיער בלייזר תלוי בצפיפות השיער של האדם, סוג העור וגורמים נוספים. לעתים הפגישה הראשונה אורכת יותר זמן משאר הפגישות אך זה בהתאם למכון בו בחרתם לבצע את הטיפולים שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים