זריקת PRP עלות ומחיר

זריקת PRP עלות ומחיר מעודכן לשנת 2024

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפול הזרקת פלזמה עשירה בטסיות דם (PRP) הפך לפופולרי בשנים האחרונות, הודות ליכולת הייחודית שלו לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים ואסתטיים. טיפול זריקת PRP הוא שיטה לא פולשנית, בטוחה ויעילה המשתמשת בכוחות הריפוי הטבעיים של הגוף ובטסיות דם כדי לחדש רקמות פגועות ולשפר את הבריאות הכללית. טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם נחשב למוביל בתחום הרפואה הרגנרטיבית ומתבצע על ידי שימוש בדגימת דם שנלקחת מהמטופל/ת עצמם שעוברים את ההליך, על מנת לקדם ריפוי ולשפר את תפקוד הרקמות באזור המוזרק. הטיפול כולל שאיבה של כמות דם קטנה, עיבוד וסנתוז שלו בצנטריפוגה לקבלת הפלזמה העשירה בטסיות הדם וגורמי הגדילה, והזרקה של ה-PRP לאזור הייעודי לטיפול בגוף. במאמר זה, נדון בכל מה שרציתם לדעת לגבי זריקת PRP עלות ומחיר מעודכן לשנת 2023. המשיכו לקרוא וגלו כיצד הטיפול החדשני מתבצע ומה טווח המחירים שלו היום.

מהו טיפול זריקת PRP?

טיפול זריקת PRP הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות בשל היעילות הגבוהה שלו ויכולתו הייחודית לטפל במגוון רחב של מצבים שונים. ההליך מסייע לשפר מצבים אורתופדיים של דלקות מפרקים ניוונית ופציעות ספורט, כמו גם לעצור את נשירת השיער ולעודד צמיחת שיער חדשה, וכן לשפר את מצב הקמטים וסימני הגיל בפנים. טיפול זריקת PRP מתבצע בשיטות חדשניות וכולל שאיבה של כמות דם קטנה מהזרוע של המטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. דגימת הדם שנלקחה עוברת טיהור במכשיר צנטריפוגה מיוחד כדי להפריד את שכבות הדם השונות ומהן את טסיות הדם משאר המרכיבים בדגימת הדם. לאחר מכן, הפלזמה המועשרת מוזרקת ישירות לאזורים המיועדים לטיפול. הפלזמה מכילה ריכוז גבוה של טסיות דם עשירות בגורמי גדילה. ההזרקה של החומר הטבעי והייחודי הזה לתוך הרקמה הפגועה מאפשרת להאיץ את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

כיצד זריקת PRP פועלת?

הטסיות המרוכזות אשר מצויות בדם שלנו ממלאות תפקיד קריטי בתהליך הריפוי הטבעי של הגוף. הן עושות זאת על ידי שחרור של גורמי גדילה מרוכזים בכמות גבוהה, המעודדים צמיחה והתחדשות של תאים ורקמות במוקדי ההזרקה. כאשר הרקמה נפצעת או נפגעת, התגובה הטבעית של הגוף שלנו היא לשלוח לאזור כמות מוגברת של טסיות דם כדי להתחיל את תהליך הריפוי שלו. עם זאת, במקרים מסוימים, תהליך הריפוי הטבעי של הגוף הוא לא מספיק על מנת לתקן את הרקמה הפגועה באופן מיטבי. במקרים כאלה, טיפול הזרקת PRP יכול לעזור באופן משמעותי עם מנה מרוכזת של טסיות דם לאזור הפגוע. הזריקה מסייעת לעורר את תהליך הריפוי הטבעי ומאיצה את התיקון של התאים והרקמות באזור. בזכות כך, החומר משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים רבים, כמו לשיקום צמיחת השיער, חידוש והצערת עור הפנים, או פציעות ספורט.

מה קובע את העלות של זריקת PRP?

העלות של טיפול זריקת PRP יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כאשר המחיר הסופי ישתנה בין מטופל למטופלת בהתחשב בגורמים הללו. בין המשתנים הקובעים את טווח המחירים של ההליך נמנים בעיקר מיקום הטיפול, המומחיות של הרופא המטפל, מספר הטיפולים הנדרשים, ועוד. ריכזנו עבורכם כמה מהגורמים הבולטים ביותר המשפיעים על המחיר שכדאי להכיר:

סוג האזור המטופל

המחירים של טיפול זריקת PRP יכולים להשתנות במידה רבה בהתאם למיקום המטופל. בין אם אתם מעוניינים לעבור את ההליך להקלה על פציעות ספורט, לשחזור צמיחת השיער שלכם בקרקפת או להצערת עור הפנים – לכל אזור בגוף יכול להיות מחיר שונה.

המומחיות של הרופא

המומחיות של הרופא אשר מבצע את הטיפול יכולה גם היא להשפיע על העלויות של הטיפול החדשני הזה. רופא מומחה בעל רמת ניסיון או הכשרה טובות יותר מרופא מתחיל עשויים לגבות יותר עבור השירותים שלהם. זכרו כי כשמדובר בבריאות שלכם, אסור להתפשר.

המצב של האזור

העלויות של זריקת PRP תלויות בהיקף הפציעה או במצב הכללי של האזור המטופל. מטופלים עם פציעות או מצבים חמורים או מורכבים יותר עשויים לדרוש טיפולים רבים וריכוז גבוה יותר של טסיות דם, מה שיכול להשפיע על העלות הכללית של ההליך.

מספר הטיפולים הנדרשים

רוב המטופלים יידרשו לעבור מספר טיפולים כדי להשיג את התוצאות הרצויות מטיפול זריקת PRP. מספר הטיפולים הנדרש יכול להשתנות בהתאם להיקף הפציעה או המצב המטופל, כמו גם בהתאם לבריאות הכללית של המטופל/ת ותגובתם לטיפול. כתוצאה מכך, העלות של טיפולי PRP תעלה בהתאם במידה ונדרשים מספר טיפולים.

עלות ומחיר מעודכנים של זריקת PRP לשנת 2023

לטיפולי זריקת PRP עלות ומחיר משתנים בהתאם למספר גורמים. הגורמים המשפיעים הם בעיקר רמת המומחיות של הרופא המטפל, המיקום של האזור הדורש טיפול, היקף הפציעה או המצב של האזור המטופל, המוניטין של הקליניקה או המרפאה ומספר פגישות הטיפול הנדרשות. באופן כללי, העלות של טיפול זריקת PRP בשנת 2023 לטיפול אחד יכולה לנוע בין 1,200 ל-1,800 ש”ח לכל טיפול, כאשר רוב המטופלים זקוקים למספר טיפולים. אם תבחרו לעבור סדרה של 3 עד 5 טיפולים לקבלת תוצאות מיטביות ולהעלאת מידת ההצלחה של הטיפול, המחיר ינוע בין 3,000 ל-5,000 ש”ח עבור כל סדרת טיפולי ה-PRP שלכם.

לסיכום

טיפול זריקת PRP הוא אפשרות טיפול בטוחה ויעילה למגוון רחב של מצבים רפואיים ואסתטיים כאחד. ההליך החדשני מסייע במצבים של דלקות מפרקים ניוונית, פציעות ספורט, נשירת שיער והתקרחות, התבגרות העור וטשטוש פגמי עור. ההליך החדשני מתבצע על ידי נטילת דגימת דם קטנה מהזרוע של המטופל/ת, עיבוד שלו לקבלת ריכוז גבוה של טסיות דם וגורמי גדילה, והזרקה של החומר המרכז בחזרה לאזור הפגוע בגוף. לטיפולי זריקת PRP עלות ומחיר המשתנים בהתאם למספר גורמים, כמו מומחיות הרופא והאזור המטופל בגוף.

כך תתכוננו לטיפול PRP לקבלת תוצאות מיטביות

שאלה תשובה
למה משמש טיפול PRP בעיקר?

טיפול ב-PRP, או טיפול בפלזמה עשירה בטסיות, משמש לרוב כדי לקדם ריפוי ולהגביר את התחדשות הרקמות. ההליך פופולרי בעיקר למטרות אסתטיות להצערת העור, טיפול בפגמי עור, שיקום השיער, מניעת התקרחות, וגם באורתופדיה לטיפול בפציעות וכאבי פרקים.

כיצד צריך להכין את העור לטיפול PRP? לפני טיפול פי אר פי חשוב לשמור על ניקיון העור. הימנעו מכוויות שמש, שיזוף או כל טיפול אגרסיבי לטיפוח העור לפחות שבוע לפני הליך ה-PRP שלכם. זה מבטיח שהעור שלכם יהיה במצב הטוב ביותר לביצוע הטיפול.
קיימות הגבלות תזונתיות לפני ביצוע PRP שחשוב לשים לב אליהן? לקבלת תוצאות מיטביות, הימנעו מאלכוהול ונטילת תרופות אנטי דלקתיות במשך כשבוע לפני ההליך. שמירה על שתיית מים מרבית בכמות יומית טובה ואכילה של תזונה מאוזנת עוזרת להבטיח שהדם שלכם יהיה במצב אופטימלי להכנת PRP.
האם אפשר לעסוק בפעילות ספורטיבית לפני טיפול PRP? אתם יכולים להמשיך בשגרת הפעילות הגופנית הקבועה שלכם לפני ההליך, אך מומלץ להימנע מפעילויות מאמצות לפחות 24 שעות לפני הטיפול. הימנעות מפעילות ספורטיבית לפני טיפול PRP עוזרת למנוע דלקת או נפיחות באתר הטיפול.
כמה זמן לפני הטיפול יש להגיע למרפאה? מומלץ להגיע לפחות 30 דקות לפני הזמן שנקבע. זה מאפשר לכם מספיק זמן להירגע, להשלים את כל הניירת הדרושה ולדון בחששות של הרגע האחרון עם הרופא המטפל שלכם וצוות המרפאה המקצועי.
האם יש צורך ליידע את הרופא שלי לגבי תרופות והיסטוריה רפואית? כן, תמיד חשוב ליידע את הרופא המומחה שלכם על כל תרופות, תוספי מזון או צמחי מרפא שאתם צורכים. חלקם עלולים להפריע לתהליך ה-PRP או לריפוי לאחר מכן.
מה מומלץ ללבוש ביום הטיפול? תלבשו בגדים נוחים ומשוחררים. בהתאם לאזור הטיפול, ייתכן שיהיה עליכם להחליף לחלוק. בגדים רפויים מבטיחים קלות תנועה והפרעה מינימלית לאזור המטופל לאחר ההליך.
יש טיפול לאחר ההליך שכדאי להיות מודעים אליו מראש? אחרי הטיפול, אתם עלולים לחוות נפיחות או אדמומיות. רצוי להימנע מחשיפה ישירה לשמש, ספורט אינטנסיבי ואלכוהול לפחות 24 שעות לאחר הטיפול. הרופא שלכם יספק הנחיות מפורטות לאחר הטיפול המותאמות למצב הספציפי שלכם.
האם אפשר להתאפר מיד לאחר טיפול PRP? מומלץ מאוד להימנע מאיפור לפחות 24 שעות לאחר הטיפול כדי לאפשר לעור להחלים באופן טבעי. מריחה של איפור מוקדם מדי עלולה לסכן זיהום או גירוי באזורים המטופלים.
אחרי כמה זמן ניתן לצפות לראות תוצאות מטיפול ה-PRP שלי? רוב האנשים מתחילים לראות תוצאות מטיפול PRP תוך מספר שבועות. עם זאת, ההשפעות המלאות נראות בדרך כלל לאחר מספר חודשים, שכן הפלזמה פועלת לתיקון והצערת רקמות לאורך זמן.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים